Re: Papierosy beznikotynowe

Data: 2003-01-21 14:12:09
Temat: Re: Papierosy beznikotynowe
Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)>

Użytkownik "TRH" <4...@p...fm> napisał w wiadomości
news:b0cdh2$lkf$1@news.tpi.pl...
> Czy wiadomo już cos na temat takiego wynalazku?? Słyszałem że już gdzieś w
> stanach jakieś laboratorium wymyśliło takie coś.
> AFAIR papierosy uzależniają w większym stopniu psychicznie niż fizycznie
> więc coś takiego było by dobrym sposobem na porzucenie tego śmierdzącego
> nałogu ;-).

Bez sensu takie papierosy. Nikotyna jest w sumie najmniej szkodliwa.
Najgorsze sa substancje smoliste i tlenek węgla. Jedyna metoda to nie
sięganie po żadne papierosy. I mozna rzucić nałog bez żadnych metod, bez
gum, pastylek z nikotyną, akupunktury itp. Szkoda forsy na takie rytuały!
Wystarczy postanowic sobie - koniec palenia. Wiem, bo w taki sposób rzuciłem
i nie palę od 6 lat :)

Obcy