Re: Pasztet

1. Data: 2007-04-04 07:38:35

Temat: Re: Pasztet
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 07:32, Marsjasz <m...@g...pl> wrote:
> Ania napisał(a):> Witam

> mozna przygotowac znacznie wczesniej a potem zamrozic...
> Mars

Witaj!

Niezbyt dobry pomysł, choć możliwy do wykonania - straci na smaku i
konsystencji - lepiej składniki ugotowane zamrozić i po obróbce upiec
dzień wcześniej - wystygnie i dojrzeje do dni spożycia w chłodzie -
niekoniecznie w chłodziarce.

2. Data: 2007-04-07 21:25:47

Od: "Antonina Geras" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak, mrożenie zdecydowanie pozbawia pasztet chrupiącej skórki :(

Pasztet
Stół-Boże Narodzenie
kolendra - odkrycie :)
Co się pojawi u Was na świątecznym stole?
Ciasto na pierogi w Aristonie?