Pesto z pietruszka i z susz. pomidorow do makaronu (P)

1. Data: 2002-01-22 14:51:10

Temat: Pesto z pietruszka i z susz. pomidorow do makaronu (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam takie cos do makaronow"

Pesto z piertruszki:
2 peczki natki pietruszki osuszone zmiksowac z 2 lyzkami soku z
cytryny, 1 zmiazdzonym zabkiem czosnku i 1/2 szklanki
uprazonych i obranych migdalow. Do dobrze wyrobionej masy wlac cienkim
strumieniem - aly czas miksujac - 1/3 szklanki jasnej oliwy

Pesto z suszonych pomidorow:
1 szklanke pomidorow suszonych zalac wrzatkiem i dostawic na
kilka minut. Odcisnac. Zmiksowac z 1 zabkiem czosnku, 1/4
szklanki orzechow wloskich, 1/4 szklanki parmezanu. Dolac cienkim
strumieniem 1/3 szklanki oliwy. Doprawic sola i pieprzem

"Pyszne sosy" Anne Wilson

1. Data: 2002-01-22 15:27:11

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy robicie pesto jeszcze z czyms innym oprocz makaronu moze?
kaska

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:a2ju00$omh$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-01-22 15:38:09

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@t...pl> wrote:

>a czy robicie pesto jeszcze z czyms innym oprocz makaronu moze?
>kaska

..z mięsem niektórzy...smarują np. pierś kurczaka...

1. Data: 2002-01-22 16:17:06

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> ..z mięsem niektórzy...smarują np. pierś kurczaka...

Ja czasem jak juz nie mam ochoty na pesto z mkaronem to smaruje nim po
prostu kanapke....I naprawde jest dobre!

1. Data: 2002-01-22 18:18:24

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> a czy robicie pesto jeszcze z czyms innym oprocz makaronu moze?
> kaska

Hejeczka;-)))

Do kremu pomidorowego podaję grzanki z pesto i żółtym serem. Smakuje
wybornie;-))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-22 20:18:08

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..z mięsem niektórzy...smarują np. pierś kurczaka...

ja smaruje ser twardy zolty przed panierowaniem i smazeniem.

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-24 21:04:29

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i gdzie mozna suszone pomidory kupic?

1. Data: 2002-01-24 21:55:52

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

suszone pomidory sa np w Tesco. Kupwoalam bo mam swietny przepis na
spaghetti z suszonymi pomidorami i szpinakiem:-)
Kaska

1. Data: 2002-01-24 22:02:59

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@t...pl> wrote:

>i gdzie mozna suszone pomidory kupic?

..w sloikach siedza w sklepach spozywczych w takiej zalewie
oliwnej...znajdziesz !

AgataW

1. Data: 2002-01-25 09:07:50

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

musze zakupic, dziekuje
a ten o przepis z pomidorami i szpinakiem moge prosic?

napisał:a2q029$kv7$...@n...tpi.pl...

> ..w sloikach siedza w sklepach spozywczych w takiej zalewie
> oliwnej...znajdziesz !
>
> AgataW

lazania
babeczki