Re: Sos do gotowanego/duszonego schabu

1. Data: 2002-01-22 13:57:50

Temat: Re: Sos do gotowanego/duszonego schabu
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Mich <M...@c...pl>

> Proszę o pomoc w sprawie...sosu. Takiego prostego, zwyczajnego sosu do
> np. gotowanego/duszonego schabu. Staralam sie i jednak nic z tego.
> Moja druga polowka stwierdzila, ze dalo sie zjesc "ale jakie bylo to
> sama wiesz":(

Sos zurawinowy do miesa:

słoiczek dżemu żurawinowego niskosłodzonego
2 kwaśne jabłka
3 łyżki octu winnego
1/2 szklanki cukru
szczypta imbiru
szczypta cynamonu
2-3 goździki
garść namoczonych małych rodzynek
garść posiekanych drobno orzechów włoskich

Gotujemy syrop z cukru, octu i 3 łyżek wody. Jabłka kroimy w drobną kostkę i
gotujemy do zeszklenia w syropie. Dodajemy przyprawy, gotujemy jeszcze
chwilę. Dodajemy dżem z żurawin, orzechy i rodzynki, mieszamy, gotujemy na
maleńkim ogniu jeszcze 2 minuty. Podajemy do schabu, wędlin, serka
cammembert panierowanego, na zimno lub gorąco.

--
Macabra
When God made man, she was only testing