Re: Sos do schabu ale OT

1. Data: 2002-01-22 13:50:48

Temat: Re: Sos do schabu ale OT
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
news:3C4D67CE.20EF7B49@com.pl...
> Witam,
> Na wkupne nie podam w tej chwili żadnych przepisów bo marny ze mnie
> kucharz:(
> Czasami cos mi wychodzi ale jak do tej pory sprawdzam tradycyjne, proste
> przepisy. Daleko mi do mistrzow z tej grupy:)
>
> Proszę o pomoc w sprawie...sosu. Takiego prostego, zwyczajnego sosu do
> np. gotowanego/duszonego schabu. Staralam sie i jednak nic z tego.
> Moja druga polowka stwierdzila, ze dalo sie zjesc "ale jakie bylo to
> [...]

Za taki komentarz mąż do resocjalizacji.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-01-22 14:04:33

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja druga polowka stwierdzila, ze dalo sie zjesc "ale jakie bylo to

> Za taki komentarz mąż do resocjalizacji.
> Pozdrawiam
> AniaK

Albo do gotowania nastepnego sosiku :-))

Ja rowniez pozdrawiam

iza

1. Data: 2002-01-23 00:52:25

Temat: Odp: Sos do schabu ale OT
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
> Proszę o pomoc w sprawie...sosu. Takiego prostego, zwyczajnego sosu do

> Za taki komentarz mąż do resocjalizacji.

Do kuchni z nim!!! ;) Mój już tam siedzi,a wylądował za podobne przewinienie
:))

Anka - stsal

co zrobic z twarogiem?
urodzinki
Poszukuje przepisu na typowy, amerykanski chleb kukurydziany...
ciasto nalesnikowe[P-troche]
bigos