co zrobic z twarogiem?

1. Data: 2002-01-22 12:06:03

Temat: co zrobic z twarogiem?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje podpowiedzi co obiadowego mozna zrobic z twarogu...nalesniki
odpadaja, byly wczoraj, wiec dzis to nie przejdzie ;-)
Ostatnio przerabialismy tez leniwe a na lepienie ruskich nie mam czasu.
Czy można cos jeszcze obiadowego (ale raczej w wersji na ostro, bez cukru)
zrobic z twarogiem? Siedzi mi pól kilograma śmietankowego twarogu w lodowce
i jak czegos nie zrobie to sam z tej lodowki wyjdzie..do smieci ;-)

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-22 12:07:38

Temat: Re: co zrobic z twarogiem?
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuje podpowiedzi co obiadowego mozna zrobic z twarogu...nalesniki
> odpadaja, byly wczoraj, wiec dzis to nie przejdzie ;-)

Ja uwielbiam twarog z makaronem, szczypiorkiem i skwarkami :)
Moze w taki sposob go wykorzystasz.

Valentine

1. Data: 2002-01-22 12:11:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisala:
(...)

> Czy można cos jeszcze obiadowego (ale raczej w wersji na ostro, bez cukru)
> zrobic z twarogiem? Siedzi mi pól kilograma śmietankowego twarogu w lodowce
> i jak czegos nie zrobie to sam z tej lodowki wyjdzie..do smieci ;-)

Niedawno podawane szpinakowe kulki. Akurat 1/2 kg sera potrzeba.

Krycha

1. Data: 2002-01-22 12:23:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Basia napisala:
> (...)

> Niedawno podawane szpinakowe kulki. Akurat 1/2 kg sera potrzeba.

Krysiu, pamiętasz moze ktorego mniej-wiecej dnia byl ten post? Przegladam co
bylo w styczniu i jakos nie widze..

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-22 12:39:06

Od: Bunia <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> [...]
> zrobic z twarogiem? Siedzi mi pól kilograma śmietankowego twarogu w lodowce
> i jak czegos nie zrobie to sam z tej lodowki wyjdzie..do smieci ;-)

U mnie w domku, mama z twarogiem na ostro potrafi zrobic "gzik":) I
kazdy to potrafi. Nalezy wymieszc twarog z mlekiem i smietana ( ma
miec taka konsystencje troszke zadsza od gestej smietany) do tego
dodaje sie pokrojona cebulke i przyprawia pieprzem, pieprzem
ziolowym i sola. Do tego uwielbiam ziemniaki w mondurkach i kiszone
ogoreczki o:)

Bunia

1. Data: 2002-01-22 13:04:38

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uwielbiam twarog z makaronem, szczypiorkiem i skwarkami :)
> Moze w taki sposob go wykorzystasz.
>
> --
> Pozdrawiam
> Valentine

Ja robie tez z makaronem ale na slodko. Mieszam twarog ze smietana, cukrem i
cukrem wanilinowym i pycha:)

Smacznego,

owieczka

1. Data: 2002-01-22 13:29:43

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Potrzebuje podpowiedzi co obiadowego mozna zrobic z twarogu...

- pierogi z serem
- pierogi badz nalesniki z nadzieniem ruskim
- nalesniki z pasta rybno-serowa
- tzatziki
- rogaliki badz buleczki drozdzowe z nadzieniem serowym ( ale to raczej
na podwieczorek )
pzdr
agi

1. Data: 2002-01-22 13:32:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> (...)
>
> Krysiu, pamiętasz moze ktorego mniej-wiecej dnia byl ten post? Przegladam co
> bylo w styczniu i jakos nie widze..

13 grudnia, zaraz wyślę Ci ten przepis na priv :-)

Krycha

urodzinki
Poszukuje przepisu na typowy, amerykanski chleb kukurydziany...
ciasto nalesnikowe[P-troche]
bigos
OT Krakowiaczki / nki !! - Brasserie Gazowa 4, 25.01.02 g. 18