ciasto nalesnikowe[P-troche]

1. Data: 2002-01-22 08:49:26

Temat: ciasto nalesnikowe[P-troche]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam w lodowce w sloiku 5 bialek i nie wiedzialam co z tym zrobic a na
slodkosci typu bezy nie mialam ochoty.
Wczoraj postanowilam wykorzystac je do nalesnikow i tak zamiast jajek
wzielam same bialka a ze malo mi bylo eksperymentow to zamiast zwyklej wody
wlalam gazowana mineralna. Do ciasta dolalam oleju winogronowego - 3
eksperyment;-)

Nalesniki wyszly bardzo smaczne, pieknie sie smazyly, nie przyklejaly do
patelni.
Smiesznie wygladalo ciasto wlewane na patelnie - robilo sie mnostwo
malutkich babelkow, to pewnie przez te wode.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-22 09:08:11

Temat: Re: ciasto nalesnikowe[P-troche]
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Smiesznie wygladalo ciasto wlewane na patelnie - robilo sie mnostwo
> malutkich babelkow, to pewnie przez te wode.

A ja nie lubię nalesników na samych białkach. Bardzo mi smakują biszkoptowe,
jeśli jest np. o dwa białka więcej, ale wolę te białka nadplanowe dodać do
piany do ciasta. Jeszcze łyżeczkę mąki ziemniaczanej i cukier i jest wysoka
i pyszna :-))

Wkn

bigos
OT Krakowiaczki / nki !! - Brasserie Gazowa 4, 25.01.02 g. 18
Re: Ciasteczka - slimaczki
Warzywa w calosci czy w wiorkach?
Czy ktos byl na biesiadzie w Zamku w Gniewie?