urodzinki

1. Data: 2002-01-22 11:41:25

Temat: Re: urodzinki
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <d...@i...com.pl> wrote in message
news:a2jj0m$fql$1@news.tpi.pl...
> [...]

pyszny sernik jest na stronie Wkn, zawsze sie udaje, polecam - robilam
wielokrotnie.
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=105

Asia

1. Data: 2002-01-22 11:41:38

Temat: urodzinki
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę moja córcia ma pierwsze urodzinki :)
Torcik przygotuje babcia, a ja chciałabym upiec jakieś dobre ciasto które
zawsze się udaje :)
Mój mąż proponuje sernik, ale ostatnio coś sernik mi nie wychodzi albo
ciasto na spodzie jest za mokre albo za bardzo się spiecze że trzeba odcinać
czarne spody... :(
Może znacie jakiś bardzo łatwy przepis na sernik ?

No i o jeszcze jedno chciałam prosić, o przepis na zapiekankę warzywną,
Warzywa posypane serem, coś jeszcze tam się daje jakiś sos?, jajko?
śmietanę? czy coś żeby warzywa się razem związały ??? a warzywa mają być
surowe czy ugotowane zanim włoży się je do piekarnika? jeśli surowe to jak
długo ma to wszystko być w piekarniku?

Bardzo proszę o radę
Danka

1. Data: 2002-01-22 13:08:31

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proponuje swoj sprawdzony sernik. Przepis juz raz podawalam na grupie, ale
wklejam raz jeszcze.
Sernikiem zachwyca sie cala moja rodzina, glownie dlatego, ze ma ma
ordynarnego posmaku, tylko smakuje delikatnie smietankowo. A oto przepis:

Spod:

3 szklanki maki tortowej
1 i 1/2 lyzeczki proszku do pieczenia
3 zoltka
1/2 szklanki cukru
1 cukier waniliowy
1 kostka margaryny
1 lyzeczka smalcu
1 olejek (esencja) smietankowy

Margaryne roztopic w garnuszku, przestudzic. I wszystkie skladniki zagniesc
dodajac ostudzona margaryne. Powstala mase wylozyc na blache uprzednio
wysmarowana tluszczem i posypana zwykla maka.

Masa serowa:

80 dkg twarogu trzykrotnie mielonego
3 zoltka
1 szklanka cukru pudru
1 cukier wanilinowy
1 budyn bez cukru o smaku smietankowym na pol litra mleka(ale dodajemy do
masy w proszku, a nie ugotowany)
1/2 szklanki oleju
2 szklanki mleka

Skladniki masy wymieszac mikserem. Na koniec ubic 3 bialka i wmieszac je w
mase lyzka, nie mikserem!

Piec 45 minut (180C), w tym czasie ubic pozostale 3 bialka (zostaly ze
spodu). Pod koniec ubijania dodac 1/2 szklanki cukru pudru i 1 lyzeczke maki
ziemniaczanej. Po wspomnianych 45 minutach wyjac sernik z pieca i
rozprowadzic mase bialkowa na powierzchni sernika. Wlozyc sernik znowu do
piekarnika, i piec dopoki masa wierzchnia bialkowa nie osiagnie rumianego
koloru. Przepis na blache 40x25cm.
Sernik polewamy polewa czekoladowa:

wg. wlasnego przepisu, lub troche lejaca polewa wg. mojego:
2 lyzki tluszczu
2 lyzki smietany 18%
4 lyzki cukru
2 lyzki kakao

Najpierw rozpuscic tluszcz, dodac do niego smietane mieszajac zwawo, a
nastepnie reszte skladnikow.

Pozdrawiam i zycze smacznego.

owieczka

1. Data: 2002-01-22 13:21:19

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@i...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Może znacie jakiś bardzo łatwy przepis na sernik ?

Moze zrobisz sernik z brzoskwiniami wg przepisu Joli L-L?
Latwo sie go robi i zawsze jest pyszny.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-01-22 13:42:46

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo ! :)
już sobie wydrukowałam

Danka

1. Data: 2002-01-22 14:30:49

Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pyszny sernik jest na stronie Wkn, zawsze sie udaje, polecam - robilam
> wielokrotnie.
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=105
>
> Asia

Ja rowniez jestem zainteresowana tym przepisem. Nie jest tylko napisane ile
nalezy go piec i w jakiej temperaturze.

Z gory dziekuje za informacje
Dorota

1. Data: 2002-01-22 14:38:13

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B." <d...@b...pl> wrote in message
> Ja rowniez jestem zainteresowana tym przepisem. Nie jest tylko napisane
ile
> nalezy go piec i w jakiej temperaturze.

Pieke ok. 50-60 minut w temp. 180 stopni.

Asia

1. Data: 2002-01-22 14:49:59

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota B." <d...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja rowniez jestem zainteresowana tym przepisem. Nie jest tylko napisane
> [...]

Bardzo podobny sernik piekłam ostatnio w temp 200 stopni ok 50 min
ale nie wiem czy dobrze bo ostatnio coś się przypalił spód :(
ale może to zależy od piekarnika, ja mam gazowy

Danka

Poszukuje przepisu na typowy, amerykanski chleb kukurydziany...
ciasto nalesnikowe[P-troche]
bigos
OT Krakowiaczki / nki !! - Brasserie Gazowa 4, 25.01.02 g. 18
Re: Ciasteczka - slimaczki