Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pic na wodę, fotomontaż?
Date: Sat, 09 Apr 2011 16:31:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <inpqkl$qfp$1@news.onet.pl>
References: <e...@4...net>
NNTP-Posting-Host: aedu79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302359509 27129 79.186.98.79 (9 Apr 2011 14:31:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2011 14:31:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <e...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:129178
Ukryj nagłówki
W dniu 2011-04-09 16:01, Ikselka pisze:
> Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!
>
> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
inela__banki_umywaja_rece.html
> "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
> wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
> Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
> miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
> Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
> Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
> przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".
>
> PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
> rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
> bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
> dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
> dają krótką i lakoniczną odpowiedź.
>
> - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
> dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
> klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
> banku.
>
> - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
> się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."
Po pierwsze - NTG
Po drugie - proponuję bojkotować bank PKO BP. Za całokształt.
Ewa
|