Pieczary - giganty kupilam:) Jakies pomysly???

1. Data: 2002-10-22 16:20:50

Temat: Pieczary - giganty kupilam:) Jakies pomysly???
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

Tyle bylo dzisiaj gadania o pieczaczareczkach, ze choc wczoraj byly, to dzis
zachcialo mi sie tez. Wiec poszlam na Banacha do mojego pana i kupilam, po
bardzo atrakcyjnej cenie zreszta, bo z felerkiem. Mianowicie, ich obwod to
srednio 15 cm...:) Pomyslalam sobie, ze jak je podziabie na kawalki, to
wszystko jedno przeciez, ile mialy pierwotnie...
Zatachalam lup do domu i... szkoda mi sie ich zrobilo. Sa takie
wielkie...:))) Moze mozna z nich cos zrobic, nie marnujac rozmiarow? Ma ktos
jakis pomysl?
pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-10-22 16:36:28

Temat: Re: Pieczary - giganty kupilam:) Jakies pomysly???
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre sa smazone jak kanie taki wielgachne pieczarki. :)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-22 16:51:00

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) wrote:

> [...]
>Zatachalam lup do domu i... szkoda mi sie ich zrobilo. Sa takie
>wielkie...:))) Moze mozna z nich cos zrobic, nie marnujac rozmiarow? Ma ktos

...nafaszerowac siekanymi porami kapelusze, doprawic w srodku
i obsmazyc na masle....moze by tak zalac smietana i
poddusic.......doprawic i z chlebem. Ale najpierw koniecznie
zarumienic.....te kapelusze.

Przepis inspirowany innym przepisem......chyba z trojki
radiowej ale nie pomne

AgataW.

1. Data: 2002-10-22 17:02:57

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Jurczyszyn <g...@a...net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:B9DB4885.F4%g...@a...net...

>Moze mozna z nich cos zrobic, nie marnujac rozmiarow? Ma ktos
> jakis pomysl?
> pozdrawiam
> Gosia
>
> --
Nafaszerowac!!! Na zimno: Udusic pieczarzyska na masle, gdy juz gotowe
posolic i nafaszerowac pasta z jaj na twardo, natki pietruszki, szczypiorku,
krzyny majonezu i sporej ilosci swiezo zmielonego pieprzu. Do tego grzanka z
bulki, salatka pomidorowa i kolacyjka jak marzenie.

Na goraco: Surowe pieczarki wrzucic na chwile na goracy olej i zezlocic,
nafaszerowac mieszanina drobno posiekanej czerwonej papryki, dymki, szynki,
posolic i popieprzyc, posypac startym serem i zapiec w zaroodpornym
naczyniu, najlepiej pod beszamelem aby nie wyschly.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-10-22 17:41:27

Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Jurczyszyn" <g...@a...net> napisal w wiadomosci
> [...]
> Zatachalam lup do domu i... szkoda mi sie ich zrobilo. Sa takie
> wielkie...:))) Moze mozna z nich cos zrobic, nie marnujac rozmiarow? Ma

Nafaszerowac!!!
Mielone indycze podsmazyc z cebulka i urwanymi nogami (oczywiscie
pieczarkowymi :o)). Wpakowac farsz do wyzej wymienionych pieczarek po
amputacji, a ich glowy zanurzyc w jajcu oraz bulce tartej i na patelnie.
Pycha!!! Moja Babcia robila mi takie, ale niestety juz nie zrobi, a ja tak
zglodnialam po przebijaniu sie przez 4 dniowe zaleglosci, ze chyba zaraz
pojde po pieczarki :o)

Pozdrawiam
misiorek :o)

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2002-10-22 19:23:10

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Jurczyszyn" <g...@a...net> napisal w wiadomosci
Nafaszerowac ;-))
Posiekane ogonki pieczarek poddusic z posiekana papryka, pomidorem i cebula.
Dodac czosnek i stary zolty ser (tyle zeby bylo dosc geste). A potem wlozyc
to do podsmazonych lekko kapeluszy i do piekarnika na pare minut zeby ser
sie stopil a kapelusze doszly. Podawac z buleczka. A jeszcze lepsze jest to
z grila ;-)

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-10-22 21:33:28

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zatachalam lup do domu i... szkoda mi sie ich zrobilo. Sa takie
> wielkie...:))) Moze mozna z nich cos zrobic, nie marnujac rozmiarow? Ma

zdecydowanie nafaszerowac

podsmazyc na maselku cebulke, mozna tez skroic ogonki pieczarek i równiez
podsmazyc. wymieszac z serem plesniowym typu rokpol. nastepnie nafaszerowac
tym kapelusze i owinac w folie aluminiowa, ale nie zawijac szczelnie, zeby
woda z pieczarek mogla odparowac. mozna tez dodac pietruszki do tego farszu.
takie pieczarki sa najlepsze z grilla, ale biorac pod uwage pore roku to
odpada - z piekarnika tez dobre:-))))))
smaczne pozdrowienia
@gi

1. Data: 2002-10-23 09:44:31

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

To ja je nafaszeruje:))) Zgodnie z wola wiekszosci:) Tylko jeszcze nie wiem
czym, bo wiele tych farszy (farszow?) do mojej wyobrazni przemowilo...
Wielkie (przy takich pieczarach nie moga byc male) dzieki za rady.
Gosia

"Bigos" warzywny
Zupa krem z pieczarek/ szybkowar/ poprawka
Zupa krem z pieczarek/szybkowar
przywitanie
Omlet - pytanie