Pieczywo a upławy

21. Data: 2010-06-01 11:00:29

Temat: Re: Pieczywo a upławy
Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> :) a śkąd ty niunia wieś jak piśą śtare żaawanśowane prośtytutki ? :)

Pewnie czytuje fachową literaturę.
Piotrek

22. Data: 2010-06-01 11:16:54

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 13:00, Lepszy nowy Piotr pisze:

> Pewnie czytuje fachową literaturę.

No pewnie. Przecież fachowa literatura jest na tej grupie :-)

--
animka

23. Data: 2010-06-01 11:19:05

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 12:51, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> LOL
>
> --
> animka

No co sie tak śmiejesz żabciu ?
Jak byś tu nie napisała, ze masz córkę to do dziś trwałabym w słodkiej
świadomości, ze jesteś...dzieckiem. A we mnie dzieci jakoś tak
bezwiednie i
samoistnie wywołują chęć mówienia do niech w ich dziecięcym
źiargonie-- i tak już zostanie ;))))
No i ta animka-->animacja-->bajki animowane--->bajki dla dzieci
animowane dla animki ;)))) itede

24. Data: 2010-06-01 11:27:49

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 13:19, Izabela pisze:

> No co sie tak śmiejesz żabciu ?

Żabciu to mów do swojego chłopa, ok?

> [...]
> źiargonie-- i tak już zostanie ;))))
> No i ta animka-->animacja-->bajki animowane--->bajki dla dzieci

Zdradzę Ci tajemnicę. Jak miałam nicka Kaja to różne półgłupki ciągle
się kajały. W związku z tym zmieniłam nicka na animka, żeby się
przygłupy animowały. Jasne teraz?
Tak btw: jak zajrzałam w google to tych animek trochę jest, a ja
myślałam, że jestem tylko jedna :-(

--
animka

25. Data: 2010-06-01 11:29:40

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01-06-2010 13:19, Izabela pisze:

> No i ta animka-->animacja-->bajki animowane--->bajki dla dzieci
> animowane dla animki ;)))) itede

Animka --> Anime --> Manga --> Hentai

Mnie się np. tak kojarzy

--
Maddy

26. Data: 2010-06-01 11:38:22

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 13:29, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> Animka --> Anime --> Manga --> Hentai
>
> Mnie się np. tak kojarzy
>
> --
> Maddy

oj wiesz może byc i tak:
animka-->animacja-->rysunek-->ołówek-->lutczyn-->bro
dacz-->Rumcajs--
>pepiczki-->jozin z bazin-->kabaret-->kukiełki-->itede ;)
wszystko zależy od wyobraźni, a moja mi mówi, że animka jest.... :)
...ale dość tu nie o tym się pisze

27. Data: 2010-06-01 15:26:00

Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>myślałam, że jestem tylko jedna :-(

ale jesteś najbłubsza

pzdr z MF

jk

28. Data: 2010-06-01 15:33:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 May 2010 18:57:28 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Możesz nie czytać, ale nie troluj i nie rozrabiaj.
>
> Co oni dodają do pieczywa, że po pieczywie kobiety mają upławy?
> Po pieczywie mocno razowym, lub pieczonym w domu nie ma.

Tak przeglądam ten wątek i z podziwienia wyjść nie mogę - proponuję
następne równie budujące wątki w tym stylu: "Wpływ wędlin na krotność
jajeczkowania nieródek", "Korelacja między terminami siewu zbóż a wysypem
krostek przed okresem", "Mleko UHT a płeć płodu" oraz "Wpływ odmiany
szpinaku na kwasowość środowiska pochwy" itd.

29. Data: 2010-06-01 18:49:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to dla ciebie będzie śmieszne,
ale termin siewu ma związek z fazą księżyca,
Święta na wiosnę są zależne od pełni,
by nie kolidowały z pracami w polu.
Zwykle , gdy święta są wcześniej,
wcześniejsza jest też wiosna.

Pewne zależności ludzkość odkryła już dawno temu,
ale nie każdy pszyjmuje je do wiadomości,
zwykle dlatego, że te wiadomości nie są mu potszebne do życia,
bo mały procent społeczeństwa zajmuje się uprawą.

Mały procent ma wpływ na jedzoną wędlinę itp.
Po prostu kupuje dostępny towar.

Ale to nie powinnaś wyśmiewa tego, bo się może okazać,
że sama jesteś głupia.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

30. Data: 2010-06-01 18:55:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jun 2010 20:49:15 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Może to dla ciebie będzie śmieszne,
> ale termin siewu ma związek z fazą księżyca,
> [...]

Odwrotnie.

> [...]
> bo mały procent społeczeństwa zajmuje się uprawą.
> Mały procent ma wpływ na jedzoną wędlinę itp.

Ja nie.

> Ale to nie powinnaś wyśmiewa tego, bo się może okazać,
> że sama jesteś głupia.

No to tym staranniej wybieraj odmiany szpinaku :-D

Podagra
Kawa (mielona) a serce
jak zbadać HSV (HHV) ?
HCV a sport