Piekło zamarzło ?

21. Data: 2020-03-15 07:37:48

Temat: Re: Piekło zamarzło ?
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Jak trwoga... Ot, i cały lewacki animusz koronkowy wirus trafił.

"Pojęcie lewactwa wymyślili - albo raczej pierwsi zaczęli używać jako
narzędzia politycznego - bolszewicy i sam Włodzimierz Lenin. W 1920 roku
opublikował książkę Dziecięca choroba ,,lewicowości" w komunizmie, w której
rozprawiał się z rywalami bolszewików. "

Gratulue samoprzyznania sie do komunistycznych idei. W sumie nic nowego.

22. Data: 2020-03-15 08:04:02

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 00:30:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> JAKICH ZAPAŁKACH???
>
> --
> XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

https://m.fotosik.pl/zdjecie/dfb257ff68c21048
:-) :-) :-)
Dostałaś wczoraj mojego e-mail- bo nie wiem, czy mam aktualne adresy?

--
Chiron

23. Data: 2020-03-15 10:10:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A co do buddyzmu - Ostaszewska jest buddystką, ale bynajmniej nie
> mistrzynią, skoro politycznie jest "Woke". Przepraszam za krytykę, ale
> IMHO przekroczyła pewną cienką granicę, za którą wartości feministyczne i
> lewicowe przestają pasować do buddyzmu zen, takiego jaki jest wyznawany w
> Chinach i Japonii. Kanał Youtube Felix Rex miałby coś tu do powiedzenia.

Nie przepraszaj za krytykę. Moje zdanie o Ostaszewskiej jest jeszcze gorsze
niż Twoje - jest TAK ZŁE, że jako katoliczka nie będę go nawet wygłaszać i
jakoś w sobie to tłumię. Przynajmniej na tyle, żeby nie grzeszyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-03-15 10:11:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Ghost> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał

Coś mówiłeś do mnie?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-03-15 11:22:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.fotosik.pl/zdjecie/dfb257ff68c21048
:-) :-) :-)
---
A ten jogurt w tym PLASTIKU?! A fe... ;P
BisFEnolce brrrrr... ;)

26. Data: 2020-03-15 11:26:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/03/2020 o 18:58, XL pisze:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Ty nie zamierzasz? Niezbyt mądre ?

ja _nie mam_ watpliwosci, ze umrzesz

--
gazebo

27. Data: 2020-03-15 11:41:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 10:10:23 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie przepraszaj za krytykę. Moje zdanie o Ostaszewskiej jest jeszcze gorsze
> niż Twoje - jest TAK ZŁE, że jako katoliczka nie będę go nawet wygłaszać i
> jakoś w sobie to tłumię. Przynajmniej na tyle, żeby nie grzeszyć.

Nie bardzo powinienem krytykować innych z sanghi przed tirthikami w kraju misyjnym,
że zachowują się nie całkiem dharmicznie. Chyba że sytuacja naprawdę już wymaga,
żebym oględnie ostrzegł.

28. Data: 2020-03-15 12:26:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

że zachowują się nie całkiem dharmicznie. Chyba że sytuacja naprawdę już wymaga,
Przekladajonc na nasze: Nie bede publicznie wytykal wsPOlnikowi w niszczeniu kultury
i ducha katolickiego narodu ze robi to obciachowo chyba zeby jednak tak aby siem
lemingi nie zorientowaly...

29. Data: 2020-03-15 12:43:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 12:26:45 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
kultury i ducha katolickiego narodu ze robi to obciachowo chyba zeby jednak tak aby

Be-ze-de-u-ra. Obowiązuje to w każdym kraju misyjnym niezależnie od wyznania, także w
Polsce.

Poza tym w kierunku praktykujących katolików się nie misjonuje w celu nawrócenia,
tylko ociepla wizerunek (Missionaria Protectiva). A więc o niszczeniu ducha
katolickiej części narodu nie ma mowy. Misje są kierowane do targetu ludzi o
przekonaniach agnostycznych i indyferentnych.

30. Data: 2020-03-15 13:45:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://m.fotosik.pl/zdjecie/dfb257ff68c21048
> :-) :-) :-)
> ---
> A ten jogurt w tym PLASTIKU?! A fe... ;P
> BisFEnolce brrrrr... ;)

A kiedy to było :)
Teraz jeśli robię, to w szklankach.

--