Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Date: Sat, 26 Dec 2009 00:48:55 -0800 (PST)
<hgu4fv$g1s$1@inews.gazeta.pl> <hgu3a4$rh6$5@node1.news.atman.pl>
<hgu490$cs3$1@news.interia.pl>
<sz25c0ad68rm$.dfnaxb77lgkt$.dlg@40tude.net>
<hgv763$i8u$1@inews.gazeta.pl>
<zkjcypyy2a3l$.r7wlsyptidb2$.dlg@40tude.net>
<hh0u66$8m8$3@node1.news.atman.pl>
<r...@4...net>
<hh0vc5$8m8$9@node1.news.atman.pl>
<h2cr4np9es5y$.xq41mkc2r257$.dlg@40tude.net>
<hh109c$8m8$15@node1.news.atman.pl>
<138ot7yoqz61.9mlutipwyhv0$.dlg@40tude.net>
<hh1138$8m8$21@node1.news.atman.pl>
<3...@4...net>
<b...@p...googlegroups.com>
<1n0tc89ze8zpn$.1coegann7xw5z.dlg@40tude.net>
<a...@m...googlegroups.com>
<g6g8wuo3kdzc$.1bjlfyuq2knle$.dlg@40tude.net>

On 25 Gru, 23:05, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]

Problem w tym, że nawert jeśli użyjesz na ten sam mechanizm dwóch
różnych nazw, to nadal jest ten sam mechanizm

> "ROTFL :-) Moja droga, umiejętności, czy też kwalifikacje to pojęcie
> bardzo szerokie. Jeśli ktoś w prywatnym przedsiębiorstwie płaci jej
> pieniądze, to znaczy że ma wymagane umiejętności :-) Bez względu na to
> jakie by one nie były :-)
> A jej największą umiejetnością jest chociażby fakt, że nie mając
> umięjętności, potrafi się odpowiednio sprzedać :-)"
>
> To raczej Ty napisałeś.

Jeszcze raz postaram się jaśniej:

Punkt wyjścia: Czy pieniądze są najważniejsze?

1. To źle postawione pytanie, bo ważne są umiejętności, za które się
dostaje pieniądze.

2. Na umiejętności składa się to co człowiek umie (wiedza), to jak
umie z tego skorzystać (rozum) i umiejętności interpersonalne, czyli
to jak umie współpracować z innymi (umiejętności interpersonalne)

3. Bez względu na to jakie ktoś posiada umiejętności, są one warte
tyle, ile ktoś chce za to zapłacić, a korzysta się z tych, które są na
odpowiednim stanowisku potrzebne

I tyle...

> Ta pani stworzyła ten model, ogłaszajac się w necie. Zapewne czuje sie już
> na wylocie z tej firmy - pewnie szef ma kolejną kandydatkę...

Kręcenia filmu część dalsza...

Problem w tym, że zupełnie bezinteresownie wylałaś bogu ducha winnej
dziewczynie kubeł pomyj własnych stereotypów i zawiści i to bez
możliwości obrony, podnosząc sobie i swoim córkom samoocenę (ale tylko
w twoich oczach).

Może napiszmy do tej dziewczyny, jak proponuje Paulinka, żeby miała
okazję się wypowiedzieć?

Stalker