Re: Pierwsza Pomoc - literatura

Data: 2011-03-15 20:47:55
Temat: Re: Pierwsza Pomoc - literatura
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-03-15 18:04, Malwina pisze:
> Ostatnio zadałam sobie pytanie czy byłbym w stanie w razie
> nieprzewidzianego wypadku udzielić pierwszej pomocy? Podejrzewam że moja
> niewiedza w tej materii spowodowałaby lęk przed podjęciem jakiejkolwiek
> próby pomocy poza zadzwonieniem na 999. Chciała bym nabyć jakąś
> literaturę tak aby w drodze do pracy poczytać sobie lekturę. Znalazłam
> taką książkę:
> http://allegro.pl/pierwsza-pomoc-w-naglych-wypadkach
-tarbonus-i1484945973.html

> Czy to będzie pozycja warta uwagi a może polecicie coś innego?

Czy jakas broszurka za 20 zl na tyle wyczerpujaco porusza temat
pierwszej pomocy, aby czuc sie pewnie w ratowaniu komus zycia?
Nie sadze.
Ale 20 zl to nie majatek i moze lepiej wiedziec cokolwiek niz nic.
Choc z drugiej strony taka wiedza wykorzystana w potrzebie to moze byc
spora odpowiedzialnosc. Zwlaszcza jak cos pojdzie nie tak.