Piramida

31. Data: 2002-10-24 17:54:56

Temat: Re: Piramida
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ap9ae1$qa$1@foka.acn.pl...
> To powiedz mi jeszcze czy warto kupić ARKADIĘ- oczywiście winogrono.

Oczywiście nie winogrono! :-(
Oczywiscie chciałabyś mieć winorośl odmiany Arkadia.
Dosadź sobie to bez żadnego wahania!!!!
To z jasnoowocowych, wielkoowocowych, deserowych odmian, wystarczająco
mrozoodpornych - jest czymś najlepszym co można na naszym rynku dostać.
Sam tęsknię do przyszłego roku gdy, mam nadzieję, da mi rewelacyjne owoce.
Pozdrawiam :-)
Janusz

32. Data: 2002-10-24 18:23:09

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Narazie mam NERO, AGAT DONSKI, IZĘ / która mi nie smakuje/ i coś czego nie
mogę zidentyfikować- różowe grona bardzo słodkie. No i dwie bardzo stare
odmiany, pnie grubości dłoni , owoce granatowe, ale to już chyba przeżytek,
mają posmak dzikich winogron, są potwornie żywotne, obficie owocujące i
tylko szpaki mają z nich frajdę; te krzewy mają około 30 lat.
Chyba je wytnę.

--
pozdrawiam, Ela

33. Data: 2002-10-24 19:14:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kurde, a co bym nie powiedział poważnie to wszyscy myślą, że jaja sobie
> robię - no to się zastrzegłem na wszelki wypadek...
>
> Tylko ta moja wrodzona > skromnosc -mam wrazenie ze mnie rozumiesz- nie
> pozwala mi w pelni z niego
> Po tych słowach, a przede wszystkim po , (moim przynajmniej zdaniem ),
> kompetentnych poradach zmień sobie nick na BIG GRAND TOMEK :-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Rozumiem , z zasady, że do winorosli masz stosunek entuzjastyczny ?
:-))))))
> J.

To qrde mam te piramidę budować na działce, czy nie?
Ja...cki

34. Data: 2002-10-24 20:45:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> To qrde mam te piramidę budować na działce, czy nie?

A buduj... Ale, żeby choć trochę oryginalności i świeżości w nią
tchnąć, to może tym szpiczastym do dołu? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młodzian z miejscowości Allau
Zamiast rosnąć, równomiernie malał:

35. Data: 2002-10-24 21:19:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m17kg7bm6x.fsf@sapijaszko.net...

> A buduj... Ale, żeby choć trochę oryginalności i świeżości w nią
> tchnąć, to może tym szpiczastym do dołu? :-)

Domyślam się, że jakie masz skojarzenia. Albo enlargement, albo
szpiczastym do dołu, że nie wspomnę o tchaniu. Kiedy Ty z tego wyrośniesz
Grzegorzu?
Ja...cki

36. Data: 2002-10-24 21:28:58

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Domyślam się, że jakie masz skojarzenia. Albo enlargement, albo
> szpiczastym do dołu, że nie wspomnę o tchaniu.

No nie? Wszystko się jakoś kojarzy...

> Kiedy Ty z tego wyrośniesz Grzegorzu?

Mam nadzieję, że nigdy. :>

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody młynarczyk w Messynie
Chujem mąkę mełł w tamtejszym młynie.

37. Data: 2002-10-24 22:06:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> A buduj... Ale, żeby choć trochę oryginalności i świeżości w nią
> tchnąć, to może tym szpiczastym do dołu? :-)

Szpiczastym do dolu to trywialne. Proponuje szpiczastym na bok.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

38. Data: 2002-10-25 06:31:23

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Forma czy treść Cię naprawdę zniechęca???

raczej rozmówca

> Drobiazg...

> Dlatego, że wiesz, ze nie słucham tylko bardzo dokładnie czytam....
> Zgadłem???

I znowóż ta małostkowość i dosłowne traktowanie przenośni :((
Rozczarowujesz mnie Januszu :((

> Ot, jak w średniowieczu, do rozstrzygnięcia damy wzywam. :-)
> Dopraszam się by rozstrzygnięcie zapadło czy uchybiłem w tym wątku dobrym
> obyczajom..., czy za brak uprzejmości trzeba mnie zganić, a może moje
> pytania zbyt intymne były???

Chcesz niepokoić niewinne damy, dla rozstrzygnięcia oczywistego :(((

> Nie koniecznie. Czytać umiem.

> Hi!hi! nawet nie wyobrażasz sobie na ile....

Chyba faktycznie trudno mi sobie wyobrazić

> pożaru

> No więc od kilku dni mam nadzieję, ze uda mi się zrozumiec jegomościa
który
> o piramidkach ostrzących żyletki i konserwujących padlinę opowiada
natomiast
> unika jak ognia odpowiedzi na proste pytania na ten temat. Jakaś wiedza
> tajemna czy co????

Jakiego ognia? Ty znowu z tymi strażakami i pożarami :((
Jeżeli dokładnie czytasz, jak sam stwierdziłeś, to przeczytaj
początek ponownie już wyjaśniłem dlaczego nieodpowiadam.
Niesądzisz że to retoryczne pytani.
Pewnie z twojego punktu widzenia nie :((

> konserwujących
> I nadal nic.... niestety!

> I tego Ci gratuluję!:-)

Nie masz czego posadziła je moja szanowna małżonka :)
Ale sam za to zacząłem chodować od tego roku drzewka
bonssai. Ale pewnie tego mi nie pogratulujesz, ponieważ
z Twojego punktu widzenia znęcam się nad tymi drzewkami :)
Chociaż przyznam Ci się do czegoś, teraz to zgaduję, ponieważ nie
potrafię przewidzieć Twojej odpowiedzi :)

> ??????
> P.S.
> Zgoda pełna. Bez Twoich odpowiedzi na 5 prostych pytań to lepiej
> zakończyć....
> Tylko... dlaczego uroczyście?

Chciałem być grzeczny a Ty mnie nie doceniłeś :((
Ale jeśli Twoja wola takow jest, to wycofuję uroczyste zakończenie.
Poprostu zakańczam.

Tak na marginesie mówiąc, to cieszę się bardzo że chociaż
co do jednego się zgadzamy :))))))))

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozdrowionka

Darek

P.S. Dzięki za m.......
Ups, chciałem już napisać, że dziekuję za miłą i konstruktywną
rozmowę, ale w porę się opamiętałem, pewnie znów byś mnie
zganił. :))))))))))

39. Data: 2002-10-25 06:35:49

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in

> Szpiczastym do dolu to trywialne. Proponuje szpiczastym na bok.
Michale, szpiczastym do dolu moze byc, ale niech na tym szpiczastym
balansuje! Przy kazdym powiewie wiatru, przy co mocniejszym spojrzeniu...
Bedzie cudnie!!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

40. Data: 2002-10-25 07:56:05

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Niewiedza jest rzeczą ludzką.
Natomiast najgorsza jest niewiedza w połączeniu
z zarozumiałością i zasuszonym konserwatyzmem.
Dlatego postęp do tych ludzi nie należy."

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?