Piramida

41. Data: 2002-10-25 08:39:47

Temat: Re: Piramida
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in news:apatdp$d2q$1@news.tpi.pl:

> "Niewiedza jest rzeczą ludzką.
> Natomiast najgorsza jest niewiedza w połączeniu
> z zarozumiałością i zasuszonym konserwatyzmem.
> Dlatego postęp do tych ludzi nie należy."

Przepraszam z gory wszystkich potencjalnie obrazonych, ale z tego tekstu to
mi sie z piramida kojarzy wyłącznie zasuszony konserwatyzm...
Ale to tzw. babska logika :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

42. Data: 2002-10-25 08:58:58

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Przepraszam z gory wszystkich potencjalnie obrazonych, ale z tego tekstu

obrażony to pewnie nikt nie jest

> mi sie z piramida kojarzy wyłącznie zasuszony konserwatyzm...
> Ale to tzw. babska logika :-)

Nie widzę różnicy między babską a "chłopską".
W końcu jest równouprawnienie, co gorąco
popieram.

> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Zasuszony konserwatyzm tyczył się wiedzy a nie przedmiotu
sprawy. Nikt tak naprawdę nie zna po co i jakimi technologiami
była realizowana budowa, dlaczego piramida jest usytuowana
zgodnie z stronami świata. Dla mnie jest to czymś zagadkowym
i nowym więc nie utożsamiam tego z konserwatyzmem. W takim
przypadku np. fizyka kwantowa też musiałaby kojarzyć z konserwatyzmem,
ponieważ zasady fizyki z tego co moja skromna osoba wie,
są niezmienne i od wielu lat, są wpisane w naszą egzystencję.

Tak że moim zdaniem z konserwatyzmem może kojarzyć się
czynnik ludzki czy idea a nie przedmiot.
Ale to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam

Darek

43. Data: 2002-10-25 12:59:02

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Spam e-mailowy to jeszcze co innego. Ale enlargement odnosi sie
> tylko do jednej czesci ciala, a breakthrough jest wszechobecny.

Noo można by jeszcze dodać free, pics/photos no i money :)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

44. Data: 2002-10-25 13:00:14

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta Luczynska wrote:

> A czy wiecie , że Gudzowaty- najbogatszy człowiek w Polsce ma w swoim
> ogrodzie taką piramidę......... coś w tym musi być

A niech se ma, dobrze, że ja nie muszę ;> mieć lub patrzeć na nią u
sąsiada ;)

45. Data: 2002-10-25 13:03:06

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Szpiczastym do dolu to trywialne. Proponuje szpiczastym na bok.

A może jakąś antygrawitacyjną wiszącą NAD ogródkiem? To by było coś..
(kurcze zaraz się facet na nas obrazi, tak więc dodam: Twój wybór-
chcesz buduj)

46. Data: 2002-10-25 15:33:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in

> Michale, szpiczastym do dolu moze byc, ale niech na tym szpiczastym
> balansuje! Przy kazdym powiewie wiatru, przy co mocniejszym spojrzeniu...
> Bedzie cudnie!!

Niech będzie spiczastym do dołu, a w piramidzie kompostownik. Przyjemne (?)
z pożytecznym :-)

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2002-10-25 16:39:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message news:apbocm$5od$2@news.tpi.pl...

> Niech będzie spiczastym do dołu, a w piramidzie kompostownik. Przyjemne (?)
> z pożytecznym :-)

Zaraz, zaraz... Przeciez w takiej piramidzie wszystko ma sie zasuszac, a nie
rozkladac, wiec kompostownik nie wyjdzie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

48. Data: 2002-10-25 17:29:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam z gory wszystkich potencjalnie obrazonych, ale z tego tekstu
> mi sie z piramida kojarzy wyłącznie zasuszony konserwatyzm...
> Ale to tzw. babska logika :-)

A ponoć kobiety mają intuicję. To ile masz tych zmysłów Ewo?
(5?;6?;7?)
Pytanie podchwytliwe, uprzedzam.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

49. Data: 2002-10-25 17:33:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjemne (?)

> Zaraz, zaraz... Przeciez w takiej piramidzie wszystko ma sie zasuszac, a
nie
> rozkladac, wiec kompostownik nie wyjdzie.

Idąc dalej, skoro postawione na głowie to szybciej się rozkładać powinno.
;-)))
Zdaje się, że gubimy myśl przewodnią, to nie kwestia zasuszania ale innej
jakości. Pytanie - Jakiej?

50. Data: 2002-10-25 17:39:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jakąś antygrawitacyjną wiszącą NAD ogródkiem? To by było coś..

Dlaczego mówisz anty- ?
To nie musi być przeciw, może być obok lub zamiast.

> (kurcze zaraz się facet na nas obrazi, tak więc dodam: Twój wybór-
> chcesz buduj)

No tak, tyle, że wówczas to będzie kula!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?