Pivo i samochód

11. Data: 2002-12-11 09:08:02

Temat: Re: Pivo i samochód
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <at5m8b$6pr$1@news.tpi.pl>, n...@a...pl says...
> cze

> jak
> sie
> na
> stanie
> krwi.
>
> W tym przypadku chodzi o mentalność, która obwinia człowieka za coś co
Z listu przedpiscy jasno wynika, ze jak ktos ma powod to moze i pewnie powinien
zabic. Tylko zabijanie bez powodu powinno podlegac karze. A jak ktos sie
wlamuje, to idzie do wiezienia dopiero jak z lupu kupi sobie samochod powyzej
2000cm3 pojemnosci skokowej zreszta. Jak kupuje zarcie to przeciez musi z
czegos zyc. A jak Wacek zgwalci Agatke, to dlatego ze taka ladna... i biedaczek
nie mogl sie powstrzymac.

(ach, dla Optymalnych, Wybranych przez Demiurga itp. ;-) )

Kolega najwyrazniej myli motywacje z usprawiedliwieniem.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.