Re: Placki :)

Data: 2002-04-23 12:58:28
Temat: Re: Placki :)
Od: "Flowera" <b...@p...com>

1,5 szklanki no tak jestem juz totalnie zakrecona )))) Podaje wiec od nowa
przepis:
Witajcie
Wczoraj na kolacje zrobilam placki,
mialam juz dosc kanapek na kolacje :)
Oto przepis (wyszla pychota)
Jest to przepis na nalesniki ale ja dodalam troche wiecej maki i mniej mleka
bo nalesniki nie chcialy mi w zadnym wypadku wyjsc z tego
1 . 3/4 Szklanki platkow przennych lub owsianych lub jakies dobre musli
2. Szklanka mleka
3. Dwa duze jaja ;-)
4. Plaska lyzeczka proszku do pieczenia
5. Lycha miodu
6. Plaska lyzeczka cynamonu, i pol lyzeczki plaskiej galki muszkatalowej
7. Starte jablko (dodalam jeszcze banana gruszke brzoskwinie )
Pewnie mozna dodac tez rodzynki itp
8. 1,5 szklanki maki
9. Szczypta soli
Wsypac platki do mleka i pozostawic na ok 5 min lub dluzej az beda dosc
miekkie
Make polaczyc z proszkiem do pieczenia galka i cynamonem
Rozbeltac dobrze jaja (mozna ubic) do tego dodac mleko z platkami
i powoli dodawac make, tak na oko mozna dodac troszku wiecej
zeby ciasto bylo w miare geste
Potem dodac owoce i usmazyc male placuszku
Oczywiscie podawac ze smietana jogurtem lub tez bita smietana