Placki :)

1. Data: 2002-04-23 12:33:47

Temat: Placki :)
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Wczoraj na kolacje zrobilam placki,
mialam juz dosc kanapek na kolacje :)
Oto przepis (wyszla pychota)
Jest to przepis na nalesniki ale ja dodalam troche wiecej maki i mniej mleka
bo nalesniki nie chcialy mi w zadnym wypadku wyjsc z tego
1 . 3/4 Szklanki platkow przennych lub owsianych lub jakies dobre musli
2. Szklanka mleka
3. Dwa duze jaja ;-)
4. Plaska lyzeczka proszku do pieczenia
5. Lycha miodu
6. Plaska lyzeczka cynamonu, i pol lyzeczki plaskiej galki muszkatalowej
7. Starte jablko (dodalam jeszcze banana gruszke brzoskwinie )
Pewnie mozna dodac tez rodzynki itp
Wsypac platki do mleka i pozostawic na ok 5 min lub dluzej az beda dosc
miekkie
Make polaczyc z proszkiem do pieczenia galka i cynamonem
Rozbeltac dobrze jaja (mozna ubic) do tego dodac mleko z platkami
i powoli dodawac make
Potem dodac owoce i usmazyc male placuszku
Oczywiscie podawac ze smietana jogurtem lub tez bita smietana
A propos czy zna ktos domowy sposob na zrobienie bitej smietany?
Ja zawsze niestety jem te ze spray'a
Pozdrawiam wszystkich
Bogusia (flowera)

______________ ICQ#:
39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
______________

1. Data: 2002-04-23 12:40:36

Temat: Re: Placki :)
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z wrazenia zapomnialam o szczypcie soli do ciasta
i dwoch lychach olej z gory przepraszam!!!!!!

1. Data: 2002-04-23 12:46:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos czy zna ktos domowy sposob na zrobienie bitej smietany?
> Ja zawsze niestety jem te ze spray'a

Zartujesz?
Jesli nie to po prostu - kupujesz smietane kremowke(30 albo 36%), bierzesz
mikser do ręki i taja schłodzona smietane ubijasz, dodajac pod koniec
ubijania 1-2 lyzki cukru pudru.
Jesli smietana jest do bezposredniej konsumpcji to wystarczy a jesli np. do
ciasta, to warto dodac jakis zagestnik.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-04-23 12:57:30

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mialam juz dosc kanapek na kolacje :)
> Oto przepis (wyszla pychota)
> Jest to przepis na nalesniki ale ja dodalam troche wiecej maki i mniej
a ile tej maki dokladnie?

mag

1. Data: 2002-04-23 12:58:28

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1,5 szklanki no tak jestem juz totalnie zakrecona )))) Podaje wiec od nowa
przepis:
[...]
8. 1,5 szklanki maki
9. Szczypta soli
[...]
i powoli dodawac make, tak na oko mozna dodac troszku wiecej
zeby ciasto bylo w miare geste

1. Data: 2002-04-23 13:00:19

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

i znow zapolnialam o ... oleju z gory wszystkich przepraszam za zamieszanie
ale jestem okropnie przemeczona

Użytkownik Flowera <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3lp3$qfp$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-04-23 13:00:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Apr 2002 14:33:47 +0200, "Flowera"
<b...@p...com> wrote:

> [...]
>Oczywiscie podawac ze smietana jogurtem lub tez bita smietana
>A propos czy zna ktos domowy sposob na zrobienie bitej smietany?

jezu jaki fajny przepis..a za mna chodzi cos dobrego deserowego
do pogryzania! zrobie wieczorem. dziecko bedzie mialo lasagne
(nie podam przepisu i juz!!!!!!! huehuehue), ja salate wiec deser
taki bedzie w sam raz!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-23 13:01:32

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To ciesze sie bardzo )))))))
Mam nadzieje ze bedzie smakowac My w domciu
wczoraj zajadalismy sie bardzo!!!!!!1
Zastanawiam sie tylko jak mozna z tego upiec nalesniki
pod warunkiem dodania wiecej mleka i mniej maki
bo jak wczoraj poczatkowo probowalam robic
nalesniki to wszystko sie przyklejalo do patelni
Fakt patelnia juz stara moze dlatego
Pozdrawiam

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
.

1. Data: 2002-04-24 13:20:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Oto przepis (wyszla pychota)
>Jest to przepis na nalesniki ale ja dodalam troche wiecej maki i mniej mleka

Donosze, co nastepuje.
zrobilam wczoraj. wedle przpeisu, usmazylam 3 i wyszly odorbine
jakies bez smaku, tak tez mowila moja dzidzia. zjadlysmy nastepne
z jogurtem waniliowym (bardzo drogim, bardzo naturalnym i do
tego od tych ludzi co teraz maja duza fabryke, dawno temu
kupowalam niepasteryz. mleko oraz pierwsze jogurty owocowe ) .
juz wtedy placuszki nabieraly swietnego smaku. dodalam cukru,
dodalam jeszcze kwasnego startego jablka i starta skorke z
cytryny. wyszlo SWIETNE. polecam olatki owsiane dodaja COS (moje
byly z otrebami owsianymi). na pewno bede robic.

1. Data: 2002-04-25 07:51:41

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodalam takie ogromniaste utrate jablko
utarta gruche brzoskwinki :))))) i oczywscie zjadlam z jogurtem ))))
tak najlepiej bo zazwyczaj placki samoe nie smakuja za dobrze )))))

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
.

> [...]
> cytryny. wyszlo SWIETNE. polecam olatki owsiane dodaja COS (moje
> byly z otrebami owsianymi). na pewno bede robic.

syrop - o co chodzi
bylo dawno ciasteczka dl dzieci
Jerzemu i Wojmatowi sto lat!!!
Pikantne plastry baklazanow-P