Re: Plakaty gejów

From: "Adela" <p...@O...CZpoczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Plakaty gejów
Date: Mon, 24 Mar 2003 22:49:41 +0100
<7...@n...onet.pl> <b5f15a$3pj$1@news.onet.pl>
<b5f3i2$idj$1@korweta.task.gda.pl> <b5f4rt$col$1@news.onet.pl>
<b5f55c$2f3$1@korweta.task.gda.pl> <b5f5q7$f2u$1@news.onet.pl>
<b5f6bj$c4g$1@korweta.task.gda.pl> <b5fb39$5p7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fh8k$i69$4@atlantis.news.tpi.pl> <b5fmp0$l91$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fude$soj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5g2kv$634$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5i00c$rv3$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5icj6$l18$1@atlantis.news.tpi.pl>
<b5imsk$7aj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5k2ri$mv$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5l2tl$li9$2@atlantis.news.tpi.pl> <b5led2$ajj$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5ncob$sa7$2@atlantis.news.tpi.pl> <b5njrh$lpt$1@nemesis.news.tpi.pl>

"boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message
news:b5njrh$lpt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> dla
>
> Ok, źle się wyraziłąm. Poświęciłaś długie - nieproporcjonalnie długie -
> akapity, żeby pouczać mnie o istocie i pięknie przyjaźni,

O. Czyzbym wyrazala sie w formie "powinnas tak-a-tak sie przyjaznic" ? Mnie
sie wydawalo raczej, ze powiedzialam (kilkakrotnie zreszta) ze inaczej
rozumiemy przyjazn i ze _dla mnie_ to jest tak, ze mowi sie wszystko. Nic mi
do Twojego rozumienia przyjazni.

>o tym że się mówi
> wszystko, (chyba) z ukrytym założeniem, że nie pozwalam swoim przyjaciołom
> mówić o częsci ich życia, bo wprost nigdzie nie powiedziałaś, że sobei tak
> założyłaś.

Zalozylam tak z zestawienia dwoch Twoich zdan:
"Przyjaznie sie z homoseksualistami" oraz
"Homoseksualiści są homoseksualistami, jest to ich i wyłącznie ich
sprawa i chcę mieć prawo do tego, żeby mnie to nie obchodziło. "

W trakcie dyskusji przyznalam, ze mogla to byc nadinterpretacja -- co Ty
potwierdzilas; i wszystko gra, tyle ze ja nie uwazam, ze byla to
_bezpodstawna_ naditerpretacja.

*adela*
--
http://out-of-season.blog.pl