Re: Plakaty gejów

From: "Adela" <p...@O...CZpoczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Plakaty gejów
Date: Mon, 24 Mar 2003 23:11:09 +0100
<7...@n...onet.pl> <b5f15a$3pj$1@news.onet.pl>
<b5f3i2$idj$1@korweta.task.gda.pl> <b5f4rt$col$1@news.onet.pl>
<b5f55c$2f3$1@korweta.task.gda.pl> <b5f5q7$f2u$1@news.onet.pl>
<b5f6bj$c4g$1@korweta.task.gda.pl> <b5fb39$5p7$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fh8k$i69$4@atlantis.news.tpi.pl> <b5fmp0$l91$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5fude$soj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5g2kv$634$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b5i00c$rv3$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@d...pl>
<b5impc$6uv$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@d...pl>
<b5l2tk$li9$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@d...pl>
<b5ncoa$sa7$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@d...pl>

"Adam Moczulski" <w...@d...pl> wrote in message
news:3E7F4A77.54D52CFB@daminet.pl...

> Ja fakty, Ty swoje uważania. Mi nic do nich, jak sobie pościelesz tak
> się wyśpisz. Ale bądź łaskawa nie ścielić mi ani moim najbliższym.

1) To, ze Ty w zdaniu nie mowisz wprost, ze sa to Twoje przekonania, nie
czyni z niego jeszcze faktow.
2) Badz laskaw pokazac mi w ktorym miejscu moje slowa chocby wskazuja na
probe 'poscielenia Tobie i Twoim najblizszym'.

> Bo rzadki na tle innych.

To przykre, ze w Twoim otoczeniu qrzadki. W moim dosc czesty, niezaleznie od
orientacji seksualnej.

> A co to ma wspólnego z popędem seksualnym ?

A to my rozmawiamy o popedzie seksualnym? To ja przepraszam myslalam ze o
orientacji seksualnej, ktora to decyduje o tym kogo obdarzamy miloscia,
ktora nastepnie mozemy wyrazic w sposob fizyczny poprzez seks.

> Stwierdziłaś że brak seksu uniemożliwia związki oparte na miłości. To
> jest jak najbardziej definicja.

Slucham? Gdzie ja tak stwierdzilam? Bo chyba nie tu: "Jesli dla kogos jego
orientacja psychoseksualna nie jest waznym skladnikiem tozsamosci to jest
moim zdaniem godny wspolczucia gdyz to pozbawia go mozliwosci
tworzenia zwiazkow z ludzmi opartych na milosci."
Nie wiem czy naprawde nie rozrozniasz miedzy seksem a orientacja
(psycho)seksualna, czy robisz to z premedytacja, ale dobrze:
Orientacja psychoseksualna jest cecha osobnicza podczas gdy seks jest
zachowaniem. Seks lub jego brak podlega wyborowi, orientacja seksualna nie.
OS powoduje ze postrzegamy jako atrakcyjnych, zakochujemy sie, wchodzimy w
zwiazki i uprawiamy seks z ludzmi roznej lub tej samej plci. A brak kontaktu
ze swoja orientacja seksualna uniemozliwia wchodzenie w zwiazki oparte na
dojrzalej milosci.

> I gdzie tu miejsce dla orientacji psychoseksualnej ?

Orientacja psychoseksualna umozliwia i nadaje kierunek milosci do osob z
ktorymi nie jestesmy spokrewnieni.

*adela*
--
http://out-of-season.blog.pl