Re: Płaska ziemia?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 15 Jul 2017 20:11:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Płaska ziemia?
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 00:04:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

> Gdy pierwszy raz się zetknąłem z ludźmi od Płaskiej Ziemii
> to myślałem że to jakaś forma satyry, jak Potwór Spagetti
> i jego "wyznawcy"...
>
> Tymczasem to jest zadziwiające ale większość tych ludzi
> naprawdę wątpi w odkrycia nauki, wątpi w zdjęcia NASA,
> wątpi w program kosmiczny... Co ciekawe, są to przeważnie
> Ci sami ludzie, którzy wątpią też w korzyści ze szczepionek
> czy też wątpią w bezpieczeństwo produktów GMO czy też
> wątpią w efekty gospodarki człowieka na zmiany klimatyczne...

produkty GMO nie sa dlatego niebezpieczne, ze sa
zmieniane genetycznie, ale dlatego, ze niekiedy takie zmiany
przy spozywaniu ich moga sie pojawic wiele lat pozniej po badaniach,
ktore te produkty przeszly.

oczywiscie nie jest to norma, ale niekiedy tak bywa.

po drugie, nawet jak sa w nich jakies ubocznie produkowane zwiazki
szkodliwe, nie znaczy to, ze one bylyby szkodliwe, gdyby produkowala
je natura, ktorej zajeloby to setki lat i organizm ludzki moglby sie
do tego jakby przyzwyczaic i na nie uodprnic.

czestokroc wlasnie dlatego GMO sa szkodliwe, ze sa wprowadzane
natychmiast, bo na wprowadzenia trwajace setki lat, to tylko natura
sobie moze pozwolic.

> Skąd się bierze u ludzi taka postawa anty-naukowa?

bo swiat ich wiele razy w (...) zrobil?

jacek