Re: Płaska ziemia?

Data: 2017-07-16 06:02:00
Temat: Re: Płaska ziemia?
Od: Pszemol <P...@P...com>

<j...@o...pl> wrote:
> produkty GMO nie sa dlatego niebezpieczne, ze sa
> zmieniane genetycznie, ale dlatego, ze niekiedy takie zmiany
> przy spozywaniu ich moga sie pojawic wiele lat pozniej po badaniach,
> ktore te produkty przeszly.

Jakie masz przesłanki do takich obaw?

I jakie "zmiany" masz na myśli?

> oczywiscie nie jest to norma, ale niekiedy tak bywa.

Sugerujesz, że już tak się kiedyś zdarzyło z GMO?

> po drugie, nawet jak sa w nich jakies ubocznie produkowane zwiazki
> szkodliwe, nie znaczy to, ze one bylyby szkodliwe, gdyby produkowala
> je natura, ktorej zajeloby to setki lat i organizm ludzki moglby sie
> do tego jakby przyzwyczaic i na nie uodprnic.

Brzmisz podobnie jak jakaś starsza osoba, która nie lubi używać
mikrofalówki bo się boi nieznanego... :-) Ludzie, którzy nie wiedzą jak
działa mikrofalówka często boją się jej używać.

Nie sądzisz, że strach przed żywnością GMO może wynikać z podobnych
mechanizmów?

> czestokroc wlasnie dlatego GMO sa szkodliwe, ze sa wprowadzane
> natychmiast, bo na wprowadzenia trwajace setki lat, to tylko natura
> sobie moze pozwolic.

Częstokroć są szkodliwe? O czym Ty myślisz? Skąd u Ciebie słowo
"częstokroć"?? Jaka żywność GMO jest szkodliwa?

Dysponujesz jakimiś danymi na temat tej żywności? Czy może Twoje strachy
napędzane są głębokim stanem niewiedzy na ten temat?

> bo swiat ich wiele razy w (...) zrobil?

Ciekawe, że tak myślisz... Ciebie też wiele razy zrobił? Opowiedz mi o
tym... może daj jeden-dwa przykłady, proszę.