Re: Plik z setka nalewek

Data: 2000-03-23 08:44:20
Temat: Re: Plik z setka nalewek
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl>

Paul Urstein wrote:

> Czy wszyscy dostali plik z nalewkami? zrobilem wysylke grupowa i wcale
> nie wiem czy byly na liscie wszastkie adresy. Jesli ktos zostal
> (biedak!!) bez pliku, niech krzyczy glosem wielkim, podesle nastepnym
> rzutem! a warto...

Mam propozycje, czy nie lepiej ten plik, ktory cieszy sie taka
popularnoscia umiescic gdzies na stronie w sieci, moze byc
czyjac domowa albo jakas poswiecona kuchni. Ten kto chce
sam sobie "sciagnie". Uniknie sie sterty listow typu "Ja tez prosze"

Jzeli ktos czyta grupe np raz na tydzien lub czyta ja
przez archiwum to przez najblizsze tygodnie beda pojawialy sie
posty z prosba o ten plik.

Na koniec dolaczam sie po prosby o ten plik

Marek

Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477