Plomba światłoutwardzana - pytanie

1. Data: 2005-08-23 21:54:50

Temat: Plomba światłoutwardzana - pytanie
Od: "Koczkodan" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem się dowiedziec jaki jest obecnie koszt plomby białej,
światłoutwardzanej w rejonowej przychodni lekarskiej ? ( 5 lat temu za czasów
chorej kasy musiałem dopłacać 35 zł a jak jest w NFZ ? )

2. Data: 2005-08-23 23:02:51

Temat: Re: Plomba światłoutwardzana - pytanie
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Trójmieście w przychodni kosztuje min 80zł
cena jest taka sama jak w gabinecie prywatnym !!!
całość kwoty oczywiście pokrywa pacjent

3. Data: 2005-08-24 00:17:03

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 24 Aug 2005 01:02:51 +0200, *Katrinos*
<news:deg9uq$dvs$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> w Trójmieście w przychodni kosztuje min 80zł
> cena jest taka sama jak w gabinecie prywatnym !!!
> całość kwoty oczywiście pokrywa pacjent

W Warszawie 120-220 zł!!
Ja zapłaciłam 120 zł, bo pani doktor nie chcąc stracić pacjentki
powiedziała, że że z 220 zł "zjedzie" dla mnie na 120 zł.

--
Kaja

4. Data: 2005-08-24 05:46:06

Od: "mortez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koczkodan" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasów
> chorej kasy musiałem dopłacać 35 zł a jak jest w NFZ ? )

Jak byłem ostatnio u dentysty (sierpień 2005r) to się dowiedziałem, że NFZ
nie dopłaca już do tych plomb. Tak więc musisz pokryć całkowity koszt
plomby. W Szczecinie wychodzi to od 70 - 120 zł. Pani dentystka, za jedną
mniejszą zeszła do 60 :)
Tak więc nadszedł czas wizyt w prywatnych gabinetach dentystycznych

:\

5. Data: 2005-08-24 05:55:42

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja zapłaciłam 120 zł, bo pani doktor nie chcąc stracić pacjentki
>powiedziała, że że z 220 zł "zjedzie" dla mnie na 120 zł.

Oj jaka uprzejma pani doktor ;)
W Białymstoku 50-60 zł, do tego znieczulenie wliczone w cenę.
W niektórych gabinetach za zastrzyk dopłacamy 10 zł.

6. Data: 2005-08-24 08:10:12

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniejszą zeszła do 60 :)
> Tak więc nadszedł czas wizyt w prywatnych gabinetach dentystycznych

W Barczewie ok. 20-30 zł. :) + o ile pamiętam 10zł za znieczulenie :)

Chyba, że ceny podniosły się od czerwca ;)

pzdr, Av

7. Data: 2005-08-24 10:19:57

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Av" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

NFZ

> W Barczewie ok. 20-30 zł. :) + o ile pamiętam 10zł za znieczulenie :)
>
> Chyba, że ceny podniosły się od czerwca ;)
>
> pzdr, Av

Gdzie to Barczewo? Bo chyba się przejade :)
W Tychach 80-100 zł + 15zł za znieczulenie.
Pozdrawiam,
Ola

8. Data: 2005-08-24 11:37:38

Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Tychach 80-100 zł + 15zł za znieczulenie.

Przy znieczuleniu nie czuć obrzydliwego wiercenia ? ( dotychczas robiłem 10
plomb bez znieczulenia i bolało strasznie )

9. Data: 2005-08-24 11:38:20

Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-08-24 11:47:55

Od: "Gajowy" <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <c...@o...pl> napisal nam:

> Przy znieczuleniu nie czuć obrzydliwego wiercenia ? ( dotychczas
> robiłem 10 plomb bez znieczulenia i bolało strasznie )

oczywiscie ze nie czuc, masz 150zl w kieszeni jednak :P

proźba do lekarzy
Gdzie kupic halimetr?
chlamydia pneumoniae
Gdzie rezonans magnetyczny dla osoby otyłej?
Kleszcze - objawy