Re: Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość

Data: 2010-01-10 17:57:20
Temat: Re: Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość
Od: "p47" <k...@w...pl>

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2fb9.000001fa.4b498519@newsgate.onet.pl...
(...)

> otworzyl mi sie tylko ostatni link, i co ja tam widze- przyklady wypelnien
> tymczasowych a nie stalych.

( ...ciach przydługie rozważania mające zdyskredytowac polemistę...)

> generalnie mieszasz dane i chyba swiadomie wprowadzasz w blad ewentulanych
> odbiorcow twojego postu. Nie boj sie, maszyny CAD/CAM nie zabiora Ci
> pracy, w
> Twoim ukochanym akrylu, nie zawsze sa wskazania do ich zastosowania. Wciaz
> wysyla sie prace do technikow. Na pewno naucz sie nowych rozwiazan
> technicznych, i nie reklamuj tymczasowcyh rozwiaza jako te najlepsze.

Cóz, post Iwon(k)a to chyba dowód, jak wielkie pieniadze zwiazane są ze
stomatologią, bo tylko duże pieniadze moga skłonic ludzi do robienia z
siebie nieporadnego głupca, byleby polemistę o niewygodnych pogladach
pogrązyc.
Otóz wspomniana Iwon(k)a przyznaje, że podstawą jej dywagacji jest niepełna
informacja, - ot, bidulce "nie mógł sie" otworzyc pierwszy, zasadniczy link,
a więc super,- mimo niepełnych danych przypisuje polemiście to, że jego
wypowiedż dotyczy jedynie wypełnień tymczasowych i wyciąga z tego daleko
idace, niepochlebne dla niego wnioski. Nie dba przy tym nawet o to, ze inni
(tak jak ja) uznać ja w tej sytuacji za osobę, hm, nieporadną
intelektualnie, bo tylko taka nie byłaby w stanie wpaśc na pomysł aby w
przypadku technicznych problemów z otwarciem linku wpisac np do wyszukiwarki
podaną nazwę firmy czy omawianego produktu i uzyskać przed napisaniem postu
szersze informacje.
No, ale może wówczas tego postu w duchu miłym sponsorom iwon(k)i NIE
możnaby było napisac;-))

p47

PS. Specjalnie dla nieporadnej iwon(k)i linki uzyskane z wyszukiwarki:
http://www.chaptrade.com/conserva.htm
http://www.cosmedent.com/index.asp