Re: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]

Data: 2013-06-30 12:13:45
Temat: Re: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:51b581df$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

> Kipi nie tylko mleko, może wykipieć nawet woda. Jaki jest sposób na
> przykład na pomidorową?

pieprzyć zwykłe garnki i gotować w szybkowarach. Na dajmy na to 3 szybkowary
wydasz co najwyżej 600 zł. Jak dobrze pokombinujesz - wydasz 200 zł.
Obie kwoty są znacznie oddalone od 3 tyś za płytę.
Z szybkowaru nic nie kipi i krótko się gotuje.
Dodatkowo kupić parowar.
Nie wiem jak z mlekiem. Jako ssak dorosły mleka nie spożywam bo to dobry
sposób na powolne samobójstwo.
Jackare