Płyty elektryczne na 230V

21. Data: 2011-08-26 14:36:04

Temat: Re: Płyty elektryczne na 230V
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-26 16:23, Ghost pisze:

> Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

> Co to za dzwiek?

> Zgdaza sie. Mam ich w KF cale mnostwo.

Naprawdę jesteś tępy.

22. Data: 2011-08-26 15:52:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Naprawdę jesteś tępy.

The same to you.

23. Data: 2011-08-29 00:13:06

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Raf" j2pc5r$af1$...@i...gazeta.pl

> Czy plyty elektryczne do kuchni (standard na 4 garnki), zwykla
> grzewcza (nie indukcja) bedzie bez problemu dzialac na 230V (bez "sily")?

Grzejniki w tych kuchenkach są ponoć łączone na 230 V -- nie na 400 V, więc
działać będzie, ale jednocześnie raczej ;) nie uruchomisz wszystkich grzejników.

> Jakie sa wady takiego rozwiazania?

Na 3 fazach możesz mieć naraz większe obciążenie niż na jednej.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

24. Data: 2011-08-30 11:31:31

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-21 00:23, Raf pisze:
> Hej
>
> Czy plyty elektryczne do kuchni (standard na 4 garnki), zwykla grzewcza (nie
> indukcja) bedzie bez problemu dzialac na 230V (bez "sily")?
>
> Jakie sa wady takiego rozwiazania?

Że jak Ci wypadnie akurat ta faza to jesz zimne (ale jak w 3-fazowej
wypadnie akurat ta faza co zasila sterowanie to tez jesz zimne :-) )

Ból jest grubości kabla i w tym że to i tak powinien być wydzielony
obwód pod kuchenkę na tablicy i tak.

I jeśli jeszcze masz możliwość to posłuchaj mnie i kup indukcję - ma
wszystkie zalety elektrycznej a szybkość reakcji jak gaz.

KJ

Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Gdzie ustawić telewizor?
co zamiast unicoru