Po Świętach

261. Data: 2009-01-08 15:02:48

Temat: Re: Po Świętach
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie, to nie mogłaś być Ty!!! ;DD

Nie rozumiem...

Intuicja podpowiada mi, dlaczego to napisałeś. ;)

Ewa

262. Data: 2009-01-08 19:02:37

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 00:12, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Reasumując: Jeśli wśród nastolatek rzeczywiście dominuje kult penisa... to
> mogą w tym mieć rację.
> Tym bardziej, że matki nie mogą z czystym sumieniem im powiedzieć, że
> penis jest be. ;)

Heh, matki mogą im powiedzieć, że penis nie jest ważny i że można się
bez niego spokojnie obyć. :) Ba, można się obyć bez seksu nawet.

Pozdrawiam
Flyer

263. Data: 2009-01-08 23:12:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości:

> Heh, matki mogą im powiedzieć, że penis nie jest ważny i że można się
> bez niego spokojnie obyć. :) Ba, można się obyć bez seksu nawet.

Ale tylko powiedzieć. :)

--
Dosiego Roku! (wtawiłem za Ciebie ptaszki)
michał

264. Data: 2009-01-08 23:20:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Nie rozumiem...

Chciałem tylko zasugerować, że niedopowiedzenia rodzą wieloznaczność... ;)

> Intuicja podpowiada mi, dlaczego to napisałeś. ;)

Właśnie. Przypisałem temu kilka znaczeń i wybrałem w odpowiedzi jedno z
nich. :)

265. Data: 2009-01-08 23:54:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ale tylko powiedzieć. :)

Niektóre/rzy przykładnie się obywają ;]]]

--
Pozdrawiam - Aicha

266. Data: 2009-01-09 00:04:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Niektóre/rzy przykładnie się obywają ;]]]

Matki? Nawet te znad próbówki wiedzą, że penis maczał w tym palce. ;D

--
Dosiego Roku!
michał

267. Data: 2009-01-09 02:43:39

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 01:04, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Matki? Nawet te znad próbówki wiedzą, że penis maczał w tym palce. ;D

Nie miał imienia michał.

Tańcowały dwa michały
Jeden duży drugi mały
Jak ten duży zaczął krążyć
To ten mały nie mógł zdążyć

"Michał co w portki nakichał"
Z tego kichania proszę pana
Tyle pożytku, co z barana
Żaden tryk jest z niego
Kozioł nakicha za tego...

268. Data: 2009-01-09 08:38:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Matki? Nawet te znad próbówki wiedzą, że penis maczał w tym palce. ;D

LOL
Tyle lat na tym świecie, a nie wiedziałam, że penis ma palce. ;)

Ewa

269. Data: 2009-01-09 09:21:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL
> Tyle lat na tym świecie, a nie wiedziałam, że penis ma palce. ;)

Prawdopodobnie dlatego, że niewielką masz kolekcję. ;D

--
Dosiego Roku!
michał

270. Data: 2009-01-09 09:48:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Prawdopodobnie dlatego, że niewielką masz kolekcję. ;D

Czy to jakaś zakamuflowana propozycja? 8-)
Mój nie ma palców.

Ewans

36-letni...
Re: cd Parkinsona