Po Świętach

31. Data: 2008-12-29 06:17:49

Temat: Re: Po Świętach
Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 07:11:42 +0100, Aicha napisał(a):

> Tyle dobra na zmarnowanie? ;-O

<po zastanowieniu> Też brakowałoby mi serca. :-)

32. Data: 2008-12-29 07:38:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 07:11, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Tyle dobra na zmarnowanie? ;-O
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (no, to już wiem, co będzie na zimno i z mlekiem
> :)))

Kisiel? Błe!

Kończę prawdziwe wino reńskie - doskonale skomponowany gotowy
grzaniec
Christkindl Glühwein. Szklaneczka za szklaneczką... Cudowny aromat,
cudowny smak.

ŻEBY NAM SIĘ !

33. Data: 2008-12-29 07:41:56

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 07:13, self <s...@a...pl> wrote:
> [...]
.html?

> Nom, fajne nalepki ;-)

> Dobrze, nie bedę juz wybrzydzał :-]

> To nie tak źle. Mnie Wojna Zimowa pomiędzy Finlandią z ZSRR ;

Na to pomoże tylko Koskekorva...

34. Data: 2008-12-29 13:20:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Yhh... nie mogłeś poczekać z tym do jutrzejszej nocy? Cała koncepcja
> zmieniła mi się w ułamku sekundy w antykoncepcję :P

No to w porę zdążyłem! Opamietaj się, kobieto! Wytarzaj przedmiotowe cialo
w piwie! ;D
Tylko to liżę...

> --
> Pozdrawiam - Aicha (hmmm... czy ja już napisałam jakieś zimowe
> opowiadanie...?)

Było coś z lodowym wkładem... ;)

michał

35. Data: 2008-12-29 13:21:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał w wiadomości:

> [...]

>>> Nom. W ramach przeprosin można przeciwnika/czkę oblizać. :-) A na
>>> dworze

> Oj, nie bądźmy zbyt restrykcyjni. Mogą być np. zapasy w adwokacie ;

A jest adwokat dry? ;)

michał

36. Data: 2008-12-29 13:54:12

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:41:56 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Na to pomoże tylko Koskekorva...

Jak znajde przed Nowym Rokiem w mieście sklep mający Koskenkorva Viina, to
spróbuje. Ale cos mi się kojarzy, że chyba nie widziałem.

37. Data: 2008-12-29 13:55:36

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 14:21:37 +0100, michal napisał(a):

> A jest adwokat dry? ;)

A nie idzie samemu zrobić? ;-)

38. Data: 2008-12-29 14:16:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie idzie samemu zrobić? ;-)

Nie mam koncesji... ;)

michał

39. Data: 2008-12-29 14:26:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 14:21, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> A jest adwokat dry? ;)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Zbyt ulotny - butelka pełna kozipierda...

40. Data: 2008-12-29 14:47:38

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jak znajde przed Nowym Rokiem w mieście sklep mający Koskenkorva Viina, to
> spróbuje. Ale cos mi się kojarzy, że chyba nie widziałem.

Musisz pisac z tym scierwem?
Przeciez widzisz chyba, ze z tym trollem nikt nie pisuje, pomysl teraz kurwa
dlaczego i badz laskaw nie odpisywac temu smieciowi.
--
Bluzgacz

36-letni...
Re: cd Parkinsona