Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)

41. Data: 2006-02-11 13:49:39

Temat: Re: Początek nowego sezonu czy zakończenie starego?-kontynuacja glosowania!!!
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> Czy sugerujesz rok pieknych pan? :-)

Sugerowałbym, bo prowadzi ropucha ;-))))
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

42. Data: 2006-02-11 14:00:42

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:dskq23$8tm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sugerowałbym, bo prowadzi ropucha ;-))))

No bo ona czeka właśnie na księcia :-)

Z pozdrowieniami, Maria

--
www.ciekawe-rosliny.pl

43. Data: 2006-02-11 14:16:28

Temat: Re: Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dskpsp$3ff$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Do tej pory rzeczywiście nikt nie zgłosił ślimaka; Basia głosowala za
> ropuchą :-)

Hm, ale odważni...wszyscy się chcecie narazić? :-)))))))
Zresztą po kiego licha tego ślimaka tak honorować, ta hołota i tak nie daje
o sobie zapomnieć, jeden ostatnio wylazł w doniczce z cytryną;(

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

44. Data: 2006-02-11 14:42:27

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Feb 2006 15:16:28 +0100, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>Hm, ale odważni...wszyscy się chcecie narazić? :-)))))))
>Zresztą po kiego licha tego ślimaka tak honorować, ta hołota i tak nie daje
>o sobie zapomnieć, jeden ostatnio wylazł w doniczce z cytryną;(

No wiesz? Od razu hołota... Pewnie że nie zapominam o nich,
codziennie dopieszczam, dokarmiam, spójrz jakie wypasione:
http://www.anulakow.republika.pl/slimary/slimary.htm
Jakby co, mogę obdarować grupowiczów maskotką... Znowu zniosły
jajka, będzie nowy narybek dla chętnych :-)
Czekam niecierpliwie na wiosnę, niech się już pokaże mniszek i
moja własna sałata, bo ta supermarketowa dla ślimaczków jakby
niezdrowa, może zaszkodzić. No i wybitnie szkodzi mojej kieszeni
o tej porze roku. Nie żebym bankrutowała, ale...

Pozdrawiam,
Anka :-)

45. Data: 2006-02-11 14:48:40

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Feb 2006 14:48:19 +0100, "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>:-)

tzw. afrykański. Achatina, ale gatunku nie znam. Może Achatina
achatina, może inny. Piękny jest po kąpieli :-) bo na codzień
raczej mało błyszczący bywa :-)

>Po prostu śliczny, zastanawiam się nad przeniesieniem głosu :-))
>Ślinka mi cieknie na jego widok;-))
>Zrozumialem nareszcie Francuzów :-)

Mężczyźni reagują w 100% napotkanych przez mnie przypadków
wspomnieniem Francuzów. Kobiety mają zazwyczaj więcej serca dla
tych stworzeń. Z wyjątkiem kobiet używających obcasów dla
unicestwienia ;-D

Pozdrawiam,
Anka :-)

Ps. Gwoli sprawiedliwości: też czasem używam obcasów do
eksterminacji ślimarów, ale robię to poza domowym moluskarium :-)

46. Data: 2006-02-11 15:11:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Feb 2006 15:42:27 +0100, Anna Kowalska napisał(a):

> No wiesz? Od razu hołota... Pewnie że nie zapominam o nich,
> codziennie dopieszczam, dokarmiam, spójrz jakie wypasione:
> http://www.anulakow.republika.pl/slimary/slimary.htm

Miej Ty kobieto chociaż trochę litości, w środku zimy takie zdjęcia??:))

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

47. Data: 2006-02-11 15:15:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miej Ty kobieto chociaż trochę litości, w środku zimy takie zdjęcia??:))

Szok podobnież ma działanie tonizujące:) Ale w ogóle to polazłam dziś do
ogrodu postrząsać trochę śniegu i paru miejscach zapadłam się po uda, gdzie
indziej tylko po kolana. Bambus zrzucił wszystkie liście, które sterczały
ponad śniegiem, a do niektórych części ogródka w ogóle dotrzeć się nie da.
Ślimaki zimują w super-komfortowych warunkach. Ciekawe tylko, co z moim
jeżem. Wytrzyma to jego gniazdko taką wastwę śniegu częściowo przemrożonego
i zlodowaciałego?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

48. Data: 2006-02-11 15:22:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Feb 2006 16:15:56 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Ślimaki zimują w super-komfortowych warunkach. Ciekawe tylko, co z moim
> jeżem. Wytrzyma to jego gniazdko taką wastwę śniegu częściowo przemrożonego
> i zlodowaciałego?

Jeż egzotem u nas nie jest, więc powinno wszystko wytrzymać.
Pewnie śpi i śni o wiośnie:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

49. Data: 2006-02-11 18:07:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z wyjątkiem kobiet używających obcasów dla
> unicestwienia ;-D
>
> Pozdrawiam,
> Anka :-)

Ja nigdy nie używam obcasów do ślimaków, wolę raczej wiaderko ;-)

Serdecznie Miłka

50. Data: 2006-02-11 18:13:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja nigdy nie używam obcasów do ślimaków, wolę raczej wiaderko ;-)

Za leniwa jestem na wiaderko:-(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/