Poczucie lekkiego zagrozenia wieczorami- jak sie tego pozbyc?

11. Data: 2008-06-17 19:54:22

Temat: Re: Poczucie lekkiego zagrozenia wieczorami- jak sie tego pozbyc?
Od: "news" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przezciez to jest normalne cisnienie, zreszta napisz czym to mierzysz jesli
nadgastkowym to mozesz go wyrzucic na smietnik.
Ja mam w porywach 160/90 180/98 i zyje a mialem juz 198/102 !
Jak sie mocno wqrwie to cisnienie rosnie co jest zreszta logiczne ale to
jest normalne dla mezczyzny !

12. Data: 2008-06-17 20:29:57

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news pisze:
> [...]
> Ja mam w porywach 160/90 180/98 i zyje a mialem juz 198/102 !
> Jak sie mocno wqrwie to cisnienie rosnie co jest zreszta logiczne ale to

Zamiast dawać takie rady udaj się do psychiatry... słaba nadzieja , ale
może pomoże...

Juanitos

13. Data: 2008-06-17 23:05:59

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 21:54, "news" wrote:
> [...]
> Ja mam w porywach 160/90 180/98 i zyje a mialem juz 198/102 !
> Jak sie mocno wqrwie to cisnienie rosnie co jest zreszta logiczne ale to

Wiesz, każdy żyje jak chce - mnie nic do tego;p
Ale napisz testament, bo to bardzo upraszcza sprawę po nagłym odejściu
drogiego członka rodziny:>

--
Pozdrawiam :)
JM

14. Data: 2008-06-18 13:27:00

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> Wieczorami a teraz rowniez o innych porach dnia mam poczucie lekkiego
> zagrozenia, takie jakby napiecie w okolicy serca.
>
> Czy ktos moze mi podpowiedziec jak sie tego pozbyc?
>
> dziekuje
>
> Maciek

okresowe i napadowe.. psychiatra (dobry) powinien cie zbadac,
moze byc jakas infekcja gdzies ukryta, problem naczyniowy, problemy z
hormonami (nie napisales ile masz lat...)
psychiatra powinien wykluczyc przyczyne somatyczna, nerwice, powodzenia

15. Data: 2008-06-19 11:07:08

Od: "Koteczek31" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ciśnienie ma z poprzedniego postu 140/90 i tez problem.
Moze to hipohonria?
Mysia

Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(
nie mogę schudnąc
Krwiak w głowie
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"
gastroskopia pare pytanek