Poddaję się

261. Data: 2010-03-09 22:40:40

Temat: Re: Poddaję się
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:49:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> a już na pewno nie
> uznaję romansu jako niebyłego ze ze względu na to, że jest się w
> nieformalnym związku.

Nieformalny związek to w sumie taki dłuższy lub krótszy romans. Romans to
taki dłuższy lub krótszy nieformalny zwiazek.
Więc o co chodzi?
--

Ikselka.

262. Data: 2010-03-09 22:44:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:51:33 +0100, Paulinka napisał(a):

> Zaklepujesz swoją powagą zdradę. A Ender się cieszy, bo ma obliczu
> autorytetu poparcie.

Nie przypisuj mi niczego, czego nie powiedziałam. Zdrada to naruszenie
obietnicy, w tym obietnicy lojalności (w wielu sprawach, także w
interesach, obronności itp ).
Obietnica w związku to... deklaracja zawarcia małżeństwa lub małżeństwo.
--

Ikselka.

263. Data: 2010-03-09 22:47:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:53:59 +0100, medea napisał(a):

> Już wolę do rosołu trafić. ;-P
>
> Ewa

No tak, typowo kurze zachowanie :-)
--

Ikselka.

264. Data: 2010-03-09 22:48:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 22:58:09 +0100, medea napisał(a):

> Poczekaj z tym do jutra, może idea upadnie i nie warto się trudzić.
>
> Ewa

To jeszcze nie upadła? - przeciez i tak ja wygrywam w przedbiegch :-)
--

Ikselka.

265. Data: 2010-03-09 22:49:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Mar 2010 23:03:10 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hn63s9$ji0$1@inews.gazeta.pl...

> No dobrze: nachalność pokazywania swojego życia, wtykania innym przd oczy.
> Pytanie: komu i dlaczego to przeszkadza?

Lepiej nie pytać :-)
--

Ikselka.

266. Data: 2010-03-09 22:51:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Mar 2010 23:07:27 +0100, Chiron napisał(a):

> Jedynie nieliczni ćwiczą strzelanie na słuch. I nawet nie są to
> antyterroryści. Jeśli chodzi o myśliwych: wolno strzelić do zwierzęcia
> jedynie, jeśli można oddać "pewny strzał". Chodzi o uniknięcie zranień
> zwierząt, a także postrzałów ludzi. Strzał na słuch odpada:-)

Chirku, ja nie strzelałam do zwierząt, ale do tarcz i masztów flagowych,
które stały sobie spokojnie w miejscu :-)
--

Ikselka.

267. Data: 2010-03-09 22:54:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Mar 2010 23:12:19 +0100, medea napisał(a):

> Nic. Ja lubię duże.
>
> Ewa

Ja jak najmniejsze.
--

Ikselka.

268. Data: 2010-03-09 23:56:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Od miłosśi tylko krok do nienawiści - czy jakoś tak ;-PPP

Nie ma miłooooooooości bez zazdroooooooości :)))

--
Pozdrawiam - Aicha (czująca wyłącznie efekty działania interleukiny
pierwszej na ośrodek termoregulacji :D)

269. Data: 2010-03-09 23:57:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Dlatego prosiłem, żebyś skoczyła na podwórek, na świeże powietrze,
> zwłaszcza jak pojawiły ci się dodatkowo duszności ;-)

Podwórko jest dla mnie śmietelnym zagrożeniem ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha (bezpieczna ino w domu)

270. Data: 2010-03-10 03:49:09

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> No powtórz to jeszcze ze 2 razy,
> a potem znowu spróbuj o coś zagadać, damo ;-)

chcialam zeby ci sie latwiej trafilo, wacpan.

i.

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...