Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)

11. Data: 2006-07-30 19:31:55

Temat: Re: Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)
Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1154209218.415762.264030@75g2000cwc.googlegroup
s.com...

Mój mąż kupił mi podpiwek !!! Znaczy - Delecta znowu go produkuje

Kupilem zapas dwóch opakowań. Wszystkie te "podpiwki" butelkowe nich się
schowają do własnego podpiwka.

MP

12. Data: 2006-07-30 19:37:14

Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości

> Alez skad. temu idiocie chodzi tylko i wylacznie[...]
Szanowna koleżanko grupowa, nie przypominam sobie, abyśmy się znały. Na
pewno nie bywamy w tych samych kręgach nazwijmy to tak... ludzi.
Nie wynika tez z wypowiedzi koleżanki, aby była ona merytoryczna i w sprawie
porównania smaku pierogów wyrabianych mumowo i ręcznie.
Nie wiem w jakiej sprawie koleżanka się wypowiada?
Fakt, że bywają dni gorsze i lepsze.
Ale grupa nie jest miejscem do prezentowania swego nazwijmy to tak...
nastroju.
Lepiej zrobić TZ awanturę - powód zawsze się znajdzie.
elf

13. Data: 2006-07-30 20:21:31

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:
> Mój mąż kupił mi podpiwek !!! Znaczy - Delecta znowu go produkuje .
> Na wszelki wypadek podaję dane dla tych , co mogą kupić na fakturę
> , bo to hurtownia - można kupić jedną zgrzewkę tj. kilkanaście
> opakowań podpiwka .
> Hurtownia Zielarsko-Farmaceutyczna "KRAKFLOS"
> 30-798 Kraków, ul. Bartników 10, tel:+48 (012) 653 05 72, tel/fax:
> +48 (012) 653 05 74,
> e-mail: k...@k...com.pl
> Właśnie gotuję wywar :-)

a w jakich butelkach trzymasz?

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

14. Data: 2006-07-30 20:56:24

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruby napisał(a):
> a w jakich butelkach trzymasz?
Bardzo dobre i sprawdzone przeze mnie są butelki zakręcane po sokach
typu Kubuś, Smakuś, dr Witt - te duże . Ktoś dawno temu pisał, że
stosuje butelki PET, ale ja nie chcę, bo to plastik, a podpiwek jakiś
tam procent alkoholu ma, więc plastiku lepiej nie stosować. Szkło to
zawsze szkło :-)

15. Data: 2006-07-31 18:25:50

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:
> [...]
> stosuje butelki PET, ale ja nie chcę, bo to plastik, a podpiwek jakiś
> tam procent alkoholu ma, więc plastiku lepiej nie stosować. Szkło to

dzięki,
ja robiłem w petach, ale spróbuje w szkle z Kubusia...

16. Data: 2006-08-02 21:11:57

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> w % i napisał(a):

> [...]
> stosuje butelki PET, ale ja nie chcę, bo to plastik, a podpiwek jakiś
> tam procent alkoholu ma, więc plastiku lepiej nie stosować.

Alkohol nie rozpuszcza PET. Zresztą normalne piwo przecież jest butelkowane
do PET.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...com otwarte okna"

17. Data: 2006-08-03 08:27:06

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Aug 2006 23:11:57 +0200 , Konrad Brywczyński
<http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> wrote:

>Alkohol nie rozpuszcza PET. Zresztą normalne piwo przecież jest butelkowane
>do PET

Zgadzam się z powyższym, jednak drożdże w podpiwku nadal pracują w
przeciwieństwie do pasteryzowanego piwa, wytwarzają dwutlenek węgla
stąd butelki typu pet mogą być rozdęte, a w końcu mogą pęknąć.
Przećwiczone na piwie miodowym.

Pozdrawiam,
Marek

18. Data: 2006-08-03 12:32:50

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński napisał(a):
> Alkohol nie rozpuszcza PET. Zresztą normalne piwo przecież jest butelkowane
> do PET.
Mam wybór, więc wybieram szkło. Ostrożni zajdą może wolniej, ale
dalej ;-)

19. Data: 2006-08-03 12:37:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

> [...]
> butelkowane
> do PET.
Mam wybór, więc wybieram szkło. Ostrożni zajdą może wolniej, ale

Ostrożność, a nie brak wiedzy?

20. Data: 2006-08-03 12:46:57

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Ostrożność, a nie brak wiedzy?
Nie było to uprzejme, chyba nie będę Cię już lubić :-(
Na brak wiedzy nie narzekam - dwa fakultety mat.-przyr. i jeden inf.
raczej mi wystarczą do poszukiwania nowych żródeł wiedzy plus
umiejętność czytania jako podstawowa, plus zasób chemicznej wiedzy
mego wysooooko wykształconego ;-) męża, plus badania
biotechnologiczne tworzyw, jakie moja córka przeprowadza dla firm na
Politechnice...
Mało? No, plus ostrożność przede wszystkim. A piwo w PET... wybacz,
nie kupiłabym takiego, nawet gdybym takie spotkała. Kto chce, niech
kupuje. Są tacy, co piją nawet spirytus salicylowy - dziś
oczywiście w PET_cie, no ale on w ogóle nie jest przeznaczony do
spożycia...

STOP what you’re doing - It doesn’t work! 84EJ
Ciasto na lato
Problem z płytą gazową
Przyłap Giertycha w niedzielę na zakupach
co to za ryba: lucjan (snapper)?