Re: Podróby arbuzów.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Podróby arbuzów.
From: XL <i...@g...pl>
<5b028e44$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<pdu6ib$572$1@node1.news.atman.pl>
Date: 21 May 2018 10:53:54 GMT

stefan <s...@w...pl> wrote:
> [...]
iony-arbuz-jak-go-rozpoznac-czym-rozni-sie-od-prawdz
iwego-arbuza-00446613.

> Wyobraź sobie taką sytuację - południowe Włochy, albo nawet Bułgaria.
> Zbieramy arbuzy w stanie pełnej dojrzałości (nawiasem mówiąc, naturalnie
> wiesz, jak się sprawdza np na targu czy arbuz jest dojrzały?), ładujemy
> je do samochodu chłodni i wieziemy do Polski. Mija doba, są w Polsce,
> jadą do supermarketu, wykładają na półki - mija druga doba... straty w
> transporcie ok 40%.
> Arbuzy do transportu zbiera się w stadium nazwijmy to lekko niedojrzałe,
> ok tygodnia przed optymalnym terminem dojrzałosci.

Ale co chcesz tu usprawiedliwić? I co mnie to obchodzi jako potencjalną
konsumentkę DOJRZAŁYCH arbuzów i TYLKO dojrzałych?

> A jak się zbiera z
> pola np 10 hektarów to się zbiera wszystko, jak leci, w umowach są
> klauzule o brakach...

J.w.
I gdzie w tym wszystkim klient? Gdzie informacja dla klienta - ,,Uwaga -
arbuzy niedojrzałe"?
Ty naprawdę jako klient godzisz się być jawnie nabijany w butelkę? Tak już
mają wszyscy amatorzy dojrzałych arbuzów, oryginalnych dżinsów czy perfum?

> A tak nawiasem - najwspanialsze arbuzy jadłem pod Bari (czerwone,
> prawie purpurowe) i Kutaisi (Gruzja) tam były takie żólte jak cytryny...

Też niedojrzałe?
:->

--
XL