Podziwiam ludzi takich jak...

21. Data: 2006-08-26 17:58:06

Temat: Re: Podziwiam ludzi takich jak...
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Aug 2006 19:09:28 +0200, Redart napisał(a):

> Geniusz geniuszowi nierówny ?
> A taki, jak najardziej "prwdziwy a nie urojony" cię interesuje:
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.matematyka&aid=42431116
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/5274040.st

No ale jaki to geniusz? Przecież tylko automat - spytaj Turyńskiego jak nie
wierzysz ;)

--
Immon

22. Data: 2006-08-26 18:29:46

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon wrote:

> Z ciekawości przewertowałem trochę pl.sci.fizyka i stwierdzam, że JeT
> zajmuje się tam udowadnianiem swojej genialności i nic poza tym (niech
> ktoś mnie wyprowadzi z błędu, kto znajdzie tam merytoryczne teksty JeT-a).

Nikt nie znajdzie, gdyż takich nie ma. Jak sądzę, on nie potrafi napisać nic
merytorycznego ani na tematy związane z fizyką, ani matematyką.
Chciałbym tu podkreślić, że nie obrażam ludzi nie znających fizyki ani
matematyki. Jeśli jednak ktoś twierdzi, że "ROZUMIE"(cytat) wszystko i przy
tym wyzywa innych od cymbałów i innych takich, a sam wie niewiele na
tematy, o których pisze - cóż można o nim powiedzieć. Turyński nawet nie
będzie próbował napisać cokolwiek merytorycznego, bo rezultat tej czynności
zbyt brutalnie uświadomiłby mu różnicę między jego umiejętnościami
urojonymi a rzeczywistymi. Teraz nawet gdyby chciał podyskutować z
kimkolwiek o rzeczywistej matematyce lub fizyce (kiedyś na studiach się
takich uczył i w tym przypadku akurat nie kłamie) - wie, że i tak jest
spalony. Będzie więc prawdopodobnie produkować coraz większy bełkot - tylko
po to, żeby zachować we własnym mniemaniu wizerunek "mędrca" i dobre
samopoczucie.

--
Subscribe news:pl.sci.neuronauki

23. Data: 2006-08-26 19:04:38

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Aug 2006 20:29:46 +0200, Marcin Ciesielski napisał(a):

> Nikt nie znajdzie, gdyż takich nie ma.

Tak przypuszczałem, ale jestem otwarty na to co może inni znajdą ;) Zresztą
przed chwilą szukałem na matematyce i też to samo. Mam kolegę matematyka z
tytułem prof dr hab. ale jest w tej chwili na wczasach - jak wróci to
pogadam z nim o Turyńskim :)

> Turyński nawet nie
> będzie próbował napisać cokolwiek merytorycznego, bo rezultat tej czynności
> zbyt brutalnie uświadomiłby mu różnicę między jego umiejętnościami
> urojonymi a rzeczywistymi.

Hehe - im bardziej nadęty balon, tym łatwiej pęka. Nie zaryzykuje.

> Teraz nawet gdyby chciał podyskutować z
> kimkolwiek o rzeczywistej matematyce lub fizyce (kiedyś na studiach się
> takich uczył i w tym przypadku akurat nie kłamie) - wie, że i tak jest
> spalony.

Też miałem na studiach matematykę i fizykę, ale wobec prawdziwych naukowców
z tych dziedzin czuję jednak wielki respekt. To oni są specjalistami w tej
materii - nie ja.

> Będzie więc prawdopodobnie produkować coraz większy bełkot - tylko
> po to, żeby zachować we własnym mniemaniu wizerunek "mędrca" i dobre
> samopoczucie.

Jak myślisz - trzyma nas w KF? Sądzę, że nie bo "baranów" trzeba
kontrolować - geniusz zapewne chce wiedzieć co motłoch myśli ;)

--
Immon

24. Data: 2006-08-26 19:27:10

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:2896319.8efPvsIDVl@Marcin_Ciesielski...
> Marcin Ciesielski wrote:
> Czy znacie może jakieś sposoby na zostanie geniuszem? ;) Tylko takim

Powiedz, ale tak szczerze, czy staje Ci jak czytasz o tym gosciu?

25. Data: 2006-08-26 22:25:13

Od: "patix" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:1199677.PgzeUodcbu@Marcin_Ciesielski...

> Czyżbyś był częścią układu? :)
> To dlatego widać strach w Twoich oczach? ;)

naprawdę masz wizje - czy tylko tak wymyślasz ?
to pewnie jakaś projekcja ?
ale skoro tak sądzisz to masz pewnie powody (własne doświadczenia ?? )

> Parę osób z innej grupy już pękło pod naporem użytkowników spoza TWA,
takich
> jak Quasi. ;)

Quasi nie istniej - jego nie ma - to tylko tuba nadawcza/transmisyjna
nie zdolna do myślenia i dyskusji

na koniec tylko jedna rada - czasem trochę pomyśl - samodzielnie -
- bez pośpiechu - bez uprzedzeń - w wyciszeniu/skupieniu

to trudne - ale jak Ci sie uda - nie będziesz już
"musiał" nikogo podziwiać - sam się zdziwisz

pozdrawiam
patix

26. Data: 2006-08-26 22:31:50

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
wiadomości news:d1n6r97bypbg$.1l1v1ee342wew.dlg@40tude.net...
> No ale jaki to geniusz? Przecież tylko automat - spytaj Turyńskiego jak
> nie
> wierzysz ;)

Mnie o Turyńskiego nie zahaczaj. Zupełnie mnie nie bawi zabawa w komentarze
na jego temat.
Twierdzisz, że nie ma żadnych autorytetów poza sobą samym ?
Mylisz się.
Tylko, jak sądzę, kulturowo i filozoficznie to zupełnie inny rejon świata:
Eurazja,
a bliżej Indie i Tybet. IMHO to europejczycyi amerykanie popełniają bardzo
poważny "nietakt" uznajac swoje osiagniecia w KAŻDEJ dziedzinie za
absolutnie
rewelacyjne. A szczególnie w dziedzianch zwanych prosto "życiem".
A tymczasem wszyscy Europejczycy i Amerykanie (północni) razem wzięci
stanowią zaledwie jakieś powiedzmy 10% ludności świata.
Więc o co chodzi ?

27. Data: 2006-08-27 12:53:49

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Aug 2006 00:31:50 +0200, Redart napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:d1n6r97bypbg$.1l1v1ee342wew.dlg@40tude.net...
>
> Mnie o Turyńskiego nie zahaczaj. Zupełnie mnie nie bawi zabawa w komentarze

Ok, przyjąłem do wiadomości.
A gdybym przytoczył jakąś mądrą wypowiedź "mistrza" to też miałbyś coś
przeciw? ;)

> Twierdzisz, że nie ma żadnych autorytetów poza sobą samym ?
> Mylisz się.

Pokaż mi gdzie tak twierdzę - sam chętnie zobaczę.

> Tylko, jak sądzę, kulturowo i filozoficznie to zupełnie inny rejon świata:
> Eurazja, a bliżej Indie i Tybet.

Nie widzę związku - Ty na pewno piszesz to do mnie?

> IMHO to europejczycyi amerykanie popełniają bardzo
> poważny "nietakt" uznajac swoje osiagniecia w KAŻDEJ dziedzinie za
> absolutnie rewelacyjne. A szczególnie w dziedzianch zwanych prosto "życiem".

Dziedziny zwane "życiem"? Dziedziny czego - nauki, techniki, sztuki... ?
Mógłbyś rozwinąć?

> A tymczasem wszyscy Europejczycy i Amerykanie (północni) razem wzięci
> stanowią zaledwie jakieś powiedzmy 10% ludności świata.
> Więc o co chodzi ?

No właśnie - o co, komu i dlaczego? :)

--
Immon

28. Data: 2006-08-27 16:44:36

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
wiadomości news:1q6uy1rabwekd.12bgb22yzon93.dlg@40tude.net...

> Pokaż mi gdzie tak twierdzę - sam chętnie zobaczę.

Proszę, kilka postów wyżej:

Immon:
"Jego przekonanie o swojej genialności jest jak najbardziej poważne.
JeT wręcz uważa się za nadczłowieka, który naprawdę _świadomie_ "myśli", a
cała reszta to "małpy w ubraniu". Chyba jednak nie napisze _wprost_, że
jest jedyną myślącą istotą na świecie - tu by wyraźnie przesadził, więc
woli to jedynie delikatnie sugerować, ale skoro Einstein zmarł to kto nam
pozostaje? ;)"

To nie było o Tur. ?

29. Data: 2006-08-27 18:57:31

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Aug 2006 18:44:36 +0200, Redart napisał(a):

> [...]
> jest jedyną myślącą istotą na świecie - tu by wyraźnie przesadził, więc
> woli to jedynie delikatnie sugerować, ale skoro Einstein zmarł to kto nam

Było, ale sądziłem, że:
nie odnosiło się do JeT-a, zwłaszcza, że dalej piszesz:

Czyżbyś przeżywał jakąś gonitwę myśli, którą się z nami tutaj dzielisz?
Na razie nie posądzam Cię o palenie trawki... ;)

--
Immon

30. Data: 2006-08-27 18:59:39

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mówiłem o JeTcie. Cały czas.

psychologia wywierania wpływu, psychomanipulacja itp
Nie dam sie nerwicy!!!!!!!!
Nie dam sie nerwicy!!!!!!!!
Arnold B w wiezieniu
Purytanie postepu w TV