Pogoda - lekko NTG, ale nie bardzo ;-)

1. Data: 2003-09-02 05:51:45

Temat: Pogoda - lekko NTG, ale nie bardzo ;-)
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przepraszam, że tu pytam, ale nie bardzo wiem gdzie można jeszcze, a
tu też pare osób może(?) to zainteresować.
Czy nie spotkaliście gdzieś w sieci miejsca, gdzie można obejrzeć jaka
pogoda była (a nie będzie) nad danym regionem? Tak z ostatnich 2-3
tygodni.
A czemu nie NTG? Bo chodzi o grzyby. Wiadomo, że jeśli była susza to
nie ma co sobie czterech liter zawracać :-) , śledzenie prognoz, też
na nic, bo albo się sprawdzą, albo nie, a tak przynajmniej bym
wiedział, że jest cień szansy ;-).
Dzięki za wyrozumiałość.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-09-02 06:29:14

Temat: Re: Pogoda - lekko NTG, ale nie bardzo ;-)
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie spotkaliście gdzieś w sieci miejsca, gdzie można obejrzeć jaka
> pogoda była (a nie będzie) nad danym regionem? Tak z ostatnich 2-3
> tygodni.

ja znam tylko
http://meteo.icm.edu.pl/
jeśli chodzi o pogodę. Poszukaj, moze jest tam cos o .... bylej pogodzie :)

Sasannka

http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-02 06:52:08

Od: "lisio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

ja osobiście polecam stronkę surfujących poszukiwaczy dobraj pogody i
smacznego obiadu :)
adresik nastgępujący:
http://www.wunderground.com/

1. Data: 2003-09-02 13:01:18

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan wrote:
> A czemu nie NTG? Bo chodzi o grzyby.

He, he, he właśnie dzwonił TŻ i oznajmił że na kolację będą kanie:-))
A pogoda?? u mnie leje jak z cebra a w domku 7 km dalej słonko
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-09-02 13:13:10

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> He, he, he wła?nie dzwonił TŻ i oznajmił że na kolację będš kanie:-))

o w morde, kanie!!! nie jadlem ich juz dobre 3 lata :(
jak zrobisz ???
bo ja to najbardziej lubie najprostsze - czyli po prostu kapelusze na
maselku :)
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-02 14:15:01

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:
> o w morde, kanie!!! nie jadlem ich juz dobre 3 lata :(
ja mam co roku :-))
> jak zrobisz ???
> bo ja to najbardziej lubie najprostsze - czyli po prostu kapelusze na
> maselku :)
Też wolę wersję prostą, ale mąż preferuje w panierce :-)
Dziś chyba sobie dogodzę i zrobie obydwie wersje - dla mnie i dla
TZ'a:-)
Mam nadzieję, że skoro ma być z tego kolacja to kani jest na tyle dużo,
że panowie (mąż i syn - grzybożercy) wszyskiego nie pożrą sami;-)
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-09-02 14:23:24

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ivan napisal:

>Czy nie spotkaliście gdzieś w sieci miejsca, gdzie można obejrzeć jaka
>pogoda była (a nie będzie) nad danym regionem? Tak z ostatnich 2-3
>tygodni.

Dokladne statystyki mozna znalezc na www.weatheronline.co.uk (wersja
niemieckojezyczna: www.wetteronline.de).
Prognozy rowniez warte polecenia - sprawdzaja sie !

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-04 10:10:34

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Dokladne statystyki mozna znalezc na www.weatheronline.co.uk (wersja
> niemieckojezyczna: www.wetteronline.de).
> Prognozy rowniez warte polecenia - sprawdzaja sie !

Dzięki. O cos takiego chodziło :-)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

przepraszam za test