Re: Polecam Nivea dla nastolatek

Data: 2003-12-26 20:28:16
Temat: Re: Polecam Nivea dla nastolatek
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl>

Nicki <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> wrote:

> no coz, ja ostatnio zauwazam ze reklama jednak wyolbrzmia mozliwosci
> produktu o jakies 90% ........troche to przykre :/

Cos Ty taka zasadnicza? Ostatnio w reklamach kroluja zwroty typu "poprawia
costam o 84%", "ujedrnia costam o 73%". I nie 72, ani tez nie 74 a wlasnie
73. Konia z rzedem temu, kto wyjasni mi, w jaki sposob mierzy sie co do pol
procenta (bo skoro np. 73 to granice wychodza miedzy 72,5 a 73,5) jedrnosc
albo nawilzenie :>

Pozdrawiam,
Karola