Re: Polecam Perogarnie w Gdansku na Starym Miescie

Data: 2002-09-04 15:29:32
Temat: Re: Polecam Perogarnie w Gdansku na Starym Miescie
Od: "Barbara" <p...@n...pl>

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
news:3D75E8DE.7090205@ukbf.fu-berlin.de...

> Tak apropos pierogów, można toto zjeść gdzieś we Wrocławiu? Były kiedyś
> na Placu Grunwaldzkim koło mostu, ale strasznie do niczego. Tak wogóle,
> to gdzie we Wrocławiu można obecnie coś dobrego zjeść?
> Waldek

Najlepsze pierogi ruskie jakie znam, sa w barze przy ul. Trzebnickiej [niski, czyli
pojedynczy chyba, numer nieparzysty,
tuz przy Pl. Sw. Macieja [d. Engelsa]. Zaprowadzil mnie tam kiedys smakosz takowych,
znajacy zreszta kuchnie z calego
swiata.

Jesli masz jakies sensowne pieniazki, to proponuje Restauracje Lwowska w Rynku [obok,
czyli po prawej stronie Dworu
Polskiego].
Bigos - absolutnie bije rekordy wszystkiego, co dotychczas jadlam we wlasnym domu,
polecam tez zestaw z grilla. Sa tez
pierogi - ale to nie to [wg mnie] o co chodzi. W ogole jest masa wspanialych
smakowitosci.. ale ... nie probowalam,
polecilam tylko to, co osobiscie mialam na jezyku i w zoladku :-)
Barbara