Poledwiczka wieprzowa

1. Data: 2001-07-05 12:10:37

Temat: Poledwiczka wieprzowa
Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic z wyzej wymienionej i np. kukurydzy z puszki. Mile widziany
rowniez czosnek.
Marzy mi sie cos takiego....

Dorota

1. Data: 2001-07-05 12:28:23

Temat: Re: Poledwiczka wieprzowa
Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co bym zrobił..... hmmm...
>
> może tak:
> polędwiczkę pokroić w grube (tak 2cm) plastry. Zrobić marynatę: ostra
> musztarda, sól, pieprz biały, majeranek i trochę czosnku. Potaplać w tym
> plastry polędwiczki i odstawić na pół godziny do lodówki.
> Smażyć krótko (parę minut na stronę) na sklarowanym maśle. Jak za krótko
> smażysz, to bedzie krwiste, jak za długo to obcasy wyjdą.
> Kukurydzę odcedzić i do gara. Dodać masła, soli i lubczyku.
>
> Źryć do upadłego z czym popadnie. Mi pasują ziemniaki oraz pokrewne (np.
> [...]

mniam, mniam brzmi smakowicie!!!
Po obiedzie napisze jak wyszlo.

Dzieki
Dorota

1. Data: 2001-07-05 12:28:32

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-05 13:48:52

Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kukurydzę odcedzić i do gara. Dodać masła, soli i lubczyku.
>
> Źryć do upadłego z czym popadnie. Mi pasują ziemniaki oraz pokrewne (np.

jeszcze jedno pytanie. Znalazlam w lodowce kawalek cukini. Czy tez pasuje?
Osmielilbys sie ja dodac?

1. Data: 2001-07-05 14:04:07

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B." schrieb:

> jeszcze jedno pytanie. Znalazlam w lodowce kawalek cukini. Czy tez pasuje?
> Osmielilbys sie ja dodac?

jakby pokroić w kosteczkę, to też można dać, do kukurydzy znaczy, jako
dodatek. Aha, można toto wszystko w jednej patelni zrobić, tylko
najpierw mięso, potem je wyjąć i warzywka poddusić. Do tego też możesz
trochę czosnku dodać. Do samej kukurydzy mi nie pasuje, ale do cukinii
owszem. Ja do cukinii dodaję koperku, ale nie musisz ;-)

Waldek
Ps
cebula duszona z jabłkiem (tak wątróbkowo) też pasuje, ale to wtedy, jak
kukurydzy nie masz.
WK

1. Data: 2001-07-05 18:55:14

Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3B4473D7.F6E41610@zedat.fu-berlin.de...

Waldku !!! Jestes wielki!!! Jedzenie bylo rewelacyjne. Po prostu poezja!
Szybko i smacznie - coz mozna chciec wiecej....

Serdeczne pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2001-07-06 08:17:40

Temat: Odp: Poledwiczka wieprzowa
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...fu-berlin.de.
> Kukurydzę odcedzić i do gara. Dodać masła, soli i lubczyku.

Ale co do gara? Dusic z ta kukurydza?
Asia

1. Data: 2001-07-06 08:32:25

Temat: Re: Odp: Poledwiczka wieprzowa
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co do gara? Dusic z ta kukurydza?

trochę się niewyraźnie wysłowiłem: albo do innego gara, albo wyciąnąć
mięso i w tej samej patelni podgrzać. Preferuję to ostatnie, bo się
trochę sosu przez to robi.

Waldek

1. Data: 2001-07-06 08:35:04

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Waldku !!! Jestes wielki!!! Jedzenie bylo rewelacyjne. Po prostu poezja!
> Szybko i smacznie - coz mozna chciec wiecej....

cieszę się, że smakowało. Wariacje na temat polędwiczki w musztardzie to
jedno z moich ulubionych dań, właśnie dlatego, że szybko idzie i mało
garów się brudzi.
Inne moje szybkie dania bazują na piersiach kurczaków lub indyków.
Przepis, jak ktoś coś znowu w lodówce znajdzie ;-))

Waldek

1. Data: 2001-07-06 09:27:39

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Inne moje szybkie dania bazują na piersiach kurczaków lub indyków.
> Przepis, jak ktoś coś znowu w lodówce znajdzie ;-))

dobra, Waldek, znalazlam piers z kurczaka w lodowce...:))))
co radzisz? :)))
inaczej by sie nie podzielil...

Jola L-L

Re: Pielgrzymi...