Polo-Cockta

1. Data: 2003-01-09 11:42:50

Temat: Polo-Cockta
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..gdzie ją można kupić w Warszawie? Dziś w nocy po raz kolejny obejrzałam
Kingsajza ;-)

Anita

1. Data: 2003-01-09 11:46:56

Temat: Re: Polo-Cockta
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś w nocy po raz kolejny obejrzałam Kingsajza
==========
Nie jestem z Warszawy, ale wyraznie widzialem, ze
fabryke polokoty dwa krasnale wysadzily w powietrze.

waldek
==========

1. Data: 2003-01-09 12:26:08

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> ..gdzie ją można kupić w Warszawie?

Jest teraz promocja w Oszołomie (Auchan)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-01-09 12:43:23

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!!! Jadę natychmiast.
Anita

1. Data: 2003-01-09 12:54:33

Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co, nie chcesz wracać do szuflandii? Podobno nie ma kobiet krasnoludków :)

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2003-01-09 19:33:29

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..gdzie ją można kupić w Warszawie? Dziś w nocy po raz kolejny obejrzałam
> Kingsajza ;-)

Witaj!
Jam stary i zrzesialy wiec jeszcze pamietam smak tamtej najprawdziwszej
POLO-COCTY.
Ta sprzedawana obecnie ma sie do tamtej jak ....... To jest ordynarna
podroba najpyszniejszego napitku mojej mlodosci! :-)))
pozdrawiam! zbisa
P.S. Po krotkim namysle dodam ze smak tamtej Polo-Cocty moze konkurowac
tylko ze smakiem oranzadki Kondradek!

1. Data: 2003-01-09 21:38:00

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witaj!

Witam

> Jam stary i zrzesialy wiec jeszcze pamietam smak tamtej najprawdziwszej
> POLO-COCTY.

Przyznaje ze ja niestety juz nie pamietam

> Ta sprzedawana obecnie ma sie do tamtej jak ....... To jest ordynarna
> podroba najpyszniejszego napitku mojej mlodosci! :-)))

A pomyslalas ze w miare uplywu czasu Twoj kulinarny gust sie zmienil i ze
nawet gdyby to byla ta sama oranzada to juz by Tobie nie smakowala tak samo?

> pozdrawiam! zbisa

Rowniez pozdrawiam

> P.S. Po krotkim namysle dodam ze smak tamtej Polo-Cocty moze konkurowac
> tylko ze smakiem oranzadki Kondradek!

A ja dodam ze jeszcze nie pilam Polo - Cocty
--
Mam(q)a /co rowniez ogladala w nocy "Kingsajza" :-)
m...@w...pl g-g 365511

1. Data: 2003-01-10 00:13:49

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ==========
> Nie jestem z Warszawy, ale wyraznie widzialem, ze
> fabryke polokoty dwa krasnale wysadzily w powietrze.

Ależ Waldku, "to był gaz, tak, to był napewno gaz; inaczej bym coś, coś bym
zauważył"
Pozdrawiam
nadszyszkownik Kasia

1. Data: 2003-01-10 08:00:21

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jam stary i zrzesialy wiec jeszcze pamietam smak tamtej najprawdziwszej
POLO-COCTY.

Jeszcze jestem nie tak stara (chyba????) ale pamiętam tamtą Polo Coctę.

> Ta sprzedawana obecnie ma sie do tamtej jak ....... To jest ordynarna
> podroba najpyszniejszego napitku mojej mlodosci! :-)))

Zawsze to co było kiedyś i wiąże się z czymś przyjemnym wydaje się być
lepszym, większym i takim po prostu naj.. naj.. A jeśli wiąże się z
dzieciństwem to już wogóle jest najlepsze. A może jest to po prostu tylko
nasza wyobraźnia, która z biegiem czasu wyolbrzymia to co było miłe dla
nas???? A do tego może nie było dużego wyboru "bąbelków"????

Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-01-10 09:55:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta sprzedawana obecnie ma sie do tamtej jak .......
To jest ordynarna
> podroba najpyszniejszego napitku mojej mlodosci!
:-)))
=========
Swieta prawda!

waldek