Polska NIE dla Muzułmanów!

131. Data: 2015-10-29 16:15:46

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 14:33:37 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> warto byłoby prosić o zdrowy
> rozsądek "władze unii". Mamy Donalda Tuska, może warto byłoby poprosić
> go o wspieranie zmian w przepisach dotyczących uchodźców?

" Przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk ostrzegł we wtorek, że fala
uchodźców może stać się narzędziem w nowej formie wojny hybrydowej i
?bronią przeciwko sąsiadom?. (...)Dla wszystkich uchodźców ławy dostęp
do Europy i brak zewnętrznych granic stały się - poza ?Willkommen-Politik?
(niem. polityką powitalną) - magnesem przyciągających ich do nas
? powiedział Tusk."
http://tiny.pl/gm3ld

TUSK SIĘ WŁAŚNIE OBUDZIŁ 33333-]

> PS: Jestem świadom tego że wśród grupy osób które trafiły do Europy
> bardzo znacząca część to ludzie którym nie groziła wojna. Pamiętam
> rozmowę z jedną z osób która chciała sama na własne oczy przekonać się
> jak to wygląda. Udało jej się porozmawiać anonimowo z kilkoma osobami,
> które przyznały się że z Syrią nie mają nic wspólnego i są z Egiptu. Wg
> nich nawet połowa ludzi to nie uchodźcy ale po prostu imigranci ekonomiczni.

...a 10 % to dżihadyści.

Dobrze, że to widzisz. Oby i inni oprzytomnieli w naszym narodzie, zanim
będzie za późno!

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

132. Data: 2015-10-29 16:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:11:22 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> zatwierdziła. W tym wypadku nie ma mowy o żadnym nawoływaniu do
> przemocy, rasiźmie. Jest tylko obrona własnego terytorium przed
> zawodnikami, którzy nie uczestniczyli w budowie a chcieli by z dóbr
> korzystać i wprowadzać swoje zwyczaje. Idą na bezczelnego, wiedząc że
> nikt się nie przeciwstawi w imię:
> a) politycznej poprawności
> b) opacznie pojmowanej tolerancji
> c) strachu przed wykluczeniem z "lepszej cywilizacji", której to obraz
> został wykreowany przez media i z rzeczywistością nie ma nic wspólnego.

I to się będzie akcelerować - prof. Wolniewicz (YT) to przewiduje i
wyjaśnia przyczyny. A już nasłano na niego policję.
On tłumaczy: krzywa demograficzna Afryki wykładniczo wystrzeliła w górę,
ludna i biedna Afryka zobaczyła NAGLE na smartfonach europejski dobrobyt.
To sprawiło, ze NAGLE, w ostatnich latach, zrodziły się nowe, OGROMNE
potrzeby i oczekiwania, też wykładniczo zwielokrotnione w stosunku do i tak
akcelerującego się wzrostu liczby ludności.
Brakowało tylko pretekstu - i on się pojawił. Wojna. Jest pretekst i bramy
otwarte, więc lawina ruszyła. To już jest istny eksodus, onwazja, wędrówka
ludów na miarę historyczną - tylko i wyłącznie ekonomiczna, bo przecież
prawdziwi uchodźcy wojenni z definicji zostali w pobliżu granic swych
krajów, planujac rychły powrót!
Ci powrotu nie planują - tym samym zaprzeczają swemu uchodźstwu.
Wszystko odbędzie się na zasadach jak opisałeś - pracą nikt z nich się nie
splami, bo zresztą nigdy nie pracował, to i jakie ma pojęcie o
powinnościach obywatelskich w państwei demokratycznym (praca, prawo,
podatki itp). To lawina konsumentów, tylko i wyłącznie. To nowa era Hunów w
Europie. Ona mnie przeraża, bo jest potencjalną (i zresztą już faktyczną
też) lawiną przemocy w przypadku niezaspokojenia oczekiwań.
Wiem, że jest już nie do powstrzymania żadną siłą, militarną nawet, bo niby
jak obrać cele?
Zwłaszcza przy obecnej paranoicznej totalitarnej polityce "tolerancji i
humanitaryzmu", która tak naprawdę jest terrorem obywateli.
Przecież nie będziemy zatapiać tych łódek ani strzelać czy robić obozów
koncentracyjnych, prawo każe nam ulegać inwazji, samounicestwiając swą
włąsną kulturę.
Europa ginie. MY giniemy.

> Takie teksty jak m.innymi rzuciłeś o nawoływaniu odwracają kota ogonem.
> Pokazują agresora jako ofiarę i na odwrót. I takie teksty właśnie
> wzmagają agresję i popychają do jej realizacji. Wyobraź sobie, że
> nakryłeś złodzieja który plądruje ci mieszkanie. Spuszczasz mu wpierdol,
> a tu z balkonu sąsiadka do ciebie "Jak możesz rasisto bić tego pana
> tylko dlatego że nosi czarną kominarkę:)". Jest duże prawdopodobieństw,
> że sąsiadki nie tkniesz tylko poślesz jej parę kurew. A żeby jej jeszcze
> na złość zrobić dowalisz złodziejowi parę kopów w ryj więcej.

Dzięki za przytomny odzew. Paranoja odwracania ról to element owej
hybrydowej wojny, o której mówi sam Tusk.

133. Data: 2015-10-29 16:38:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:52:44 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> A swoją drogą, co jest złego w tym święcie zmarłych?
> Że małą literą czy co?
>
> Czy jak obchodzisz walentynki to Ci zarzuca ktoś, że to żywcem z hameryki?
>
> --
> Wiesiaczek (dziś z DC)
>
> "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
> Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ?

NIE OBCHODZĘ WALENTYNEK ani innych pogańskich świąt.Halouina też nie
obchodzę. Nie robię wesela na grobach.

134. Data: 2015-10-29 16:39:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 14:57:51 +0000, DHSL napisał(a):

> Więc jaki jest problem z Halloween ?

Przeszkadza mi kulturowo. To nie jest MOJA kultura. Nie życzę sobie harców
na grobach.

135. Data: 2015-10-29 16:48:16

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 15:38, Ikselka wrote:

> NIE OBCHODZĘ WALENTYNEK ani innych pogańskich świąt.Halouina też nie
> obchodzę. Nie robię wesela na grobach.

Ależ przecież twoja kultura oraz wiele twoich tradycji wywodzi się od
pogańskich Słowian. Bedąc zagorzałą patriotką nie powinnaś wypierać się
swojego pochodzenia ani korzeni.

--
~~~~~
God

136. Data: 2015-10-29 16:48:39

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 16:39, Ikselka pisze:

> Przeszkadza mi kulturowo. To nie jest MOJA kultura. Nie życzę sobie harców
> na grobach.

Ja na grobach i w kościołach widzę prawdziwe targowisko próżności:
napakowane na siłowniach byczki, smutni wąsaci tatuśkowie i umalowane
oraz ubrane niczym przydrożne kurewki mamuśki i ich córcie. Twoja
kultura to prymitywizm i kurewstwo oblane dla niepoznaki kiczem,
imitacją Zachodu, cuchnąca alkoholem i próchnicą zębów żenada.

137. Data: 2015-10-29 16:49:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:48:16 +0000, DHSL napisał(a):

> Ależ przecież twoja kultura oraz wiele twoich tradycji wywodzi się od
> pogańskich Słowian. Bedąc zagorzałą patriotką nie powinnaś wypierać się
> swojego pochodzenia ani korzeni.

Spierdalaj tam, gdzie się ich nie wypierają więc - do USA.

138. Data: 2015-10-29 16:54:15

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2015 o 16:49, Ikselka pisze:

> Spierdalaj tam, gdzie się ich nie wypierają więc - do USA.

Ależ ona żyje z kradzieży: wchłonęła pogaństwo i chrześcijaństwo,
wchłonie wolny rynek i co tam jeszcze ludzkość wymyśli. Przecież jej
wary to brama do worka bez dna.

139. Data: 2015-10-29 16:56:11

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 15:49, Ikselka wrote:

> Spierdalaj tam, gdzie się ich nie wypierają więc - do USA.

Jesteś głupsza niż podejrzewałem haha ;-)

--
~~~~~
God

140. Data: 2015-10-29 17:00:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 16:48:39 +0100, CookieM napisał(a):

> [...]
> kultura to prymitywizm i kurewstwo oblane dla niepoznaki kiczem,
> imitacją Zachodu, cuchnąca alkoholem i próchnicą zębów żenada.

Weź sobie kilku muzułmanów na kwaterę, prawem łączenia rodzin przyjmij
jeszcze po 10 osób do każdego, wyżyw to bractwo, ubierz, oddaj żonę/córkę
do zabawy, a sam idź do roboty - będziesz miał swój wymarzony, indywidualny
raj.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice