Polska NIE dla Muzułmanów!

201. Data: 2015-11-05 11:38:46

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 15:44, FEniks pisze:
> [...]
lonialne

> Wyjątkiem? Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności najbogatsze kraje Europy
> (Francja, Niemcy, Wlk. Brytania, Włochy) to te, które mają kolonialną
> przeszłość. Mnie to już zaczyna wyglądać na regułę bardziej niż wyjątek.
> :) I to te kraje stworzyły tzw. dobrobyt w Europie, o którym pisałeś,
> że ktoś tam chce korzystać nie mając w jego tworzeniu udziału (czy jakoś
> tak).

Nie odwracaj kota ogonem :) Dałaś przykład Francji, że się wzbogaciła na
polityce kolonialnej, ja odpowiedziałem ~"tak, i na swój sposób dług
spłaca". Teraz dorzucasz Niemcy, GB i Włochy, które zapewne wzbogaciły
się w podobny sposób - ale cichcem rozszerzasz to na "stworzyły dobrobyt
w Europie". Czyli co ? mamy grupę 4 państw (glob tu z pewnością Watykan
by dorzucił) które coś zrobiły, a płacić za to mają wszystkie kraje
europy ? No to ja się pytam jaki wkład miały w politykę kolonialną
Węgry, Rumunia, Bułgaria, Polska, kraje byłej Jugosławi i
Czechosłowacji, Grecja, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, Szwajcaria,
Holandia, Belgia (Szwargoczącą Austrię wliczam w Niemcy). Jedyne co, to
być może niektóre z tych państw były w jakiś bardzo pośredni sposób i w
wąskim zakresie beneficjentami.

> Samouwielbienie dobra rzecz, ale miejmy świadomość.

Wzbogacenie się 4 państw = dobrobyt Europy. Sami se miejcie taką
świadomość, wolę się pogrążyć w samouwielbieniu - tym bardziej że
piszesz iż to dobra rzecz:)

> To jest dyskusja już na inny temat. Czy warto (było), czy nie.
> Obawiam się jednak - znając nasz kochany naród, który w większości nie
> potrafi ze sobą rzeczowo rozmawiać, tylko obrzucać się epitetami i

Mam dla Ciebie taką propozycję eksperymentu, wyjdź sobie gdzieś na
miasto, połaź, i wynotuj wszystkie zauważone sytuacje obrzucania się
epitetami - zobaczymy ile ich będzie. Pójdź sobie do knajpy, przysiądź
się do jakiegoś towarzystwa, spróbuj rzeczowo nie zgodzić się z czyimś
zdaniem, zobaczymy czy dostaniesz po głowie epitetami.
To o czym mówisz, to rzeczywistość telewizyjna.

> wybierać przywódców, którym zależy na podziałach - że bez UE bylibyśmy
> dzisiaj dokładnie w tym samym punkcie co obecna Ukraina.
> Dziękuję bardzo, jak na razie wolę "brukselskie zniewolenie".

To, że ludzie wybierają takich ja mówisz przywódców, nie znaczy że są
głupi i źli. Są poddawani sprytnej obróbce przez cwaniaków. Nie byliśmy
w UE i tak było, jesteśmy w UE i pod tym względem nie zmieniło się nic.
A pardą zmieniło. Przed wejściem do UE cwaniaki trzymały nas za mordę,
po wejściu do UE nadal nas trzymają i przy okazji sami są trzymani.
Jeśli już chcesz nas porównywać do Ukrainy i że w porównaniu z nimi u
nas jest dobrobyt, to zwróć uwagę na fakt, że ten "dobrobyt" u nas nie
wynika z tego, że jesteśmy w UE a z tego, że aby ten "dobrobyt" powstał
zostaliśmy zadłużeni na pokolenia w przód. Reasumując siedzimy po uszy w
gównie w wypasionym i nowoczesnym kiblu.

Wróćmy jeszcze na chwilkę do Twojego "kochanego żrącego się narodu" a po
mojemu rzeczywistości telewizyjnej. Nie chcę Ci nic imputować, ale na
moje oko nie zauważasz kwestii kluczowej. W przedstawieniu pt. wojna
polsko-polska występuje dwóch aktorów, którzy odgrywają rolę żrących się
niemiłosiernie. Ale jak w każdym przedstawieniu, najważniejszy jest widz
i jego wrażenia. Widzowie nie dzielą się na dwa bieguny jak to ma
miejsce w przedstawieniu. Jest trzeci biegun, który myśli ~"co za
kaszana ja widzę". Ten trzeci biegun to zdecydowana większość i Ty do
niego należysz. Mówiłem, że czegoś nie zauważasz. Nie zauważasz, że po
pierwsze primo to tylko przedstawienie nie mające z rzeczywistością
wiele wspólnego. Po drugie primo i ważniejsze, celem przedstawienia nie
jest podział na dwa. Celem jest wytworzenie tego trzeciego bieguna,
który będzie miał przeświadczenie o "polaczkowatości własnego narodu" i
któremu będzie wydawało się, że on stoi ponad tą wojną. Z podziału na
dwa bieguny korzystają nasze lokalne cwaniaczki. Z istnienia trzeciego
bieguna, który stoi w opozycji do dwóch pierwszych korzystają globalne
cwaniaczki. Zaraz, kto to napisał << Dziękuję bardzo, jak na razie wolę
"brukselskie zniewolenie" >> :)

> To interes, zgadzam się. Dlatego trzeba wybierać ludzi, którzy znają się
> na interesach, będą umieli twardo negocjować i dbać o nasze interesy.
> Nie np. pajaców, którzy potrafią nas tylko ośmieszać w europejskim
> parlamencie. Albo najpierw za czymś zagłosują, a potem dopiero dowiadują
> się z mediów, za czym głosowali.

No dobrze, wymień z imienia i nazwiska tych ludzi, których trzeba
wybierać. A później przeprowadzimy śledztwo, czy ten nasz "kochany
naród" kiedykolwiek miał wogóle możliwość głosowania na tych ludzi.

> Na to mają iść tzw. unijne pieniądze.

A tak to ja nie chcę. Niech nie idzie z unijnych tylko niech winni
otworzą swoje kolonialne skarbce i z tego płacą :)

> A to jak wyżej.

> A' propos - nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że Sikorski był chyba
> jedynym, który w czasie podsłuchanej rozmowy pytał "czy to będzie dobre
> dla Polski?" Jak go wcześniej nie lubiłam, tak po aferze inaczej na
> niego spojrzałam. ;)

To Cię upewnię, nie zwróciłem uwagi - od dłuższego czasu swą nienawiść i
agresję koncentruję na Kopaczowej więc dla innych może nie starczać
mojej uwagi ;)

Dębska

202. Data: 2015-11-05 12:38:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 11:38, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> Holandia, Belgia (Szwargoczącą Austrię wliczam w Niemcy). Jedyne co, to
> być może niektóre z tych państw były w jakiś bardzo pośredni sposób i w

Ojoj, a Danię sprawdziłeś? Szwecja zdaje się też jakieś kolonie ma.
Dorzuciłam te kraje, które uważane są za najbogatsze w Europie. Chyba
nic w tym dziwnego, skoro mówiłeś o dobrobycie. No i te kraje
najbardziej są oblegane przez imigrantów, to naturalne. Reszta, cóż,
geografia trochę działa na ich niekorzyść, to im się dostaje. Na naszą
niekorzyść też działa(-ła), choć w inny sposób.

> [...]
> zdaniem, zobaczymy czy dostaniesz po głowie epitetami.
> To o czym mówisz, to rzeczywistość telewizyjna.

Ktoś tę rzeczywistość przecież tworzy. Jak to się dzieje? Spisek?

> [...]
> zostaliśmy zadłużeni na pokolenia w przód. Reasumując siedzimy po uszy w
> gównie w wypasionym i nowoczesnym kiblu.

No i jak żyć, Dębska, jak żyć? ;)

> [...]
> bieguna, który stoi w opozycji do dwóch pierwszych korzystają globalne
> cwaniaczki. Zaraz, kto to napisał << Dziękuję bardzo, jak na razie wolę

No to powiedz mi, jak to się dzieje, że my zawsze z deszczu pod rynnę?
Podkreślam - Ty tak uważasz.
Ludzie różnych przyczyn się doszukują. Jedni myślą, że to wina KRK i
naszej rzekomej stadności, inni że to Żydzi są wszystkiemu winni.
Ja uważam, że my w ogóle nie jesteśmy stadni. Wręcz przeciwnie - każdy
sobie rzepkę skrobie. A Żydzi są na całym świecie.

BTW Z tym trzecim biegunem chyba nie do końca załapałam o co chodzi -
czy mnie obrażasz, czy nie. ;) Ja (wbrew pozorom może) tak źle o naszym
narodzie nie myślę, nie zamieniłabym raczej na żaden inny.

Ale popatrz na siebie - wkręciłeś się w te ośmiorniczki - dajesz się
wodzić za nos tym, którym na tym zależy. A to tylko przedstawienie było.

> No dobrze, wymień z imienia i nazwiska tych ludzi, których trzeba
> wybierać. A później przeprowadzimy śledztwo, czy ten nasz "kochany
> naród" kiedykolwiek miał wogóle możliwość głosowania na tych ludzi.

Trzeba wybierać lokalnie. Najlepiej fachowców. Na pewno nie zadymiarzy.
Staram się tak głosować. No ale przecież nie sprawdzę na 100%, co danej
osobie w głowie siedzi.

> To Cię upewnię, nie zwróciłem uwagi

No widzisz, taki drobiazg. Umykają Ci pozytywy.
Uśmiechnij się! :)

Ewa

203. Data: 2015-11-05 12:48:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2015 11:38:46 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> Holandia, Belgia (Szwargoczącą Austrię wliczam w Niemcy). Jedyne co, to
> być może niektóre z tych państw były w jakiś bardzo pośredni sposób i w

Polska nawet w BARDZO wąskim - straty w 2WŚ i 50 lat komunizmu nam te
benefity awansem skutecznie spłaciły po wiek wieków. Więc kraje kolonialne
zachodu mogą sp...ć ze swoim szantażem moralnym wobec Polski w kwestii
przyjmowania cudzoziemców muzułmańskich. Jeszcze nasi nie powrócili z
Kazachstanu oraz nie odrodziła się populacja intelektualna i ekonomiczna po
tych "benefitach"...
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

204. Data: 2015-11-05 13:03:44

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2015 11:38, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
>
> To Cię upewnię, nie zwróciłem uwagi - od dłuższego czasu swą nienawiść i
> agresję koncentruję na Kopaczowej więc dla innych może nie starczać

Mądrego to miło posłuchać.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

205. Data: 2015-11-05 14:29:29

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Austrię wliczam w Niemcy). Jedyne co, to być może niektóre z tych państw
> były w jakiś bardzo pośredni sposób i w wąskim zakresie beneficjentami.

Z tą Holandią i Belgią to przesadziłes
:-)

--

Chiron

206. Data: 2015-11-05 15:14:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 12:38, FEniks pisze:

> [...]
> geografia trochę działa na ich niekorzyść, to im się dostaje. Na naszą
> niekorzyść też działa(-ła), choć w inny sposób.

W ostatnim zdaniu piszę o niektórych państwach, które w jakiś pośredni
sposób itd. A zresztą nie ma problemu, możemy Danię i Szwecję dorzucić
do wielkie czwórki, a co z resztą ? Moim zdaniem reszta niczego Arabom
winna nie jest. A jak też wcześniej pisałem, powodów do solidaryzowania
się żadnych nie widzę.

> Ktoś tę rzeczywistość przecież tworzy. Jak to się dzieje? Spisek?

Tak do końca to nie wiem o co konkretnie pytasz.

> No i jak żyć, Dębska, jak żyć? ;)

"Spisek", "jak żyć Dębska". Czy Ty aby czasem nie próbujesz mnie
sprowokować do rzucenia epitetem by pokazać iż jestem klasycznym
przedstawicielem "kochanego narodu" ? :) Prezentuję Ci swoje stanowisko
w omawianych sprawach. Czy rzeczowość której tak brak Ci w narodzie,
jest w moich wypowiedziach na niewystarczającym poziomie by podjąć
polemikę ? :)

> [...]
> Ja uważam, że my w ogóle nie jesteśmy stadni. Wręcz przeciwnie - każdy
> sobie rzepkę skrobie. A Żydzi są na całym świecie.

Łatwo dajemy się dzielić i na siebie samych napuszczać, więc jesteśmy
dzieleni i napuszczani. Myślę, że z tym kłócić się nie będziesz. Z tym,
że Ty raczej widzisz to w ten sposób "se tak robicie, to tak macie". Ja
z kolei widzę to jako słabość, która jest wykorzystywana, coś na
zasadzie oszukania niewidomego przy wydawaniu mu reszty w sklepie.

> BTW Z tym trzecim biegunem chyba nie do końca załapałam o co chodzi -
> czy mnie obrażasz, czy nie. ;) Ja (wbrew pozorom może) tak źle o naszym
> narodzie nie myślę, nie zamieniłabym raczej na żaden inny.

No kurcze, dwóch się naparza, tv to pokazuje jakoby naparzali się w
imieniu jakichś grup społecznych. Oglądacz patrzy i nie podoba mu się to
napieprzanie. Rzutuje sobie to niepodobanie napieprzanki na rzeczywiste
społeczeństwo (bo tak TV przecież to pokazuje) i myśli "co za
popieprzeni ludzie żyją w tym kraju, normalnie chory kraj, chorzy
ludzie". To tak w wielkim skrócie ale innymi słowami w imię zrozumienia :)

> Ale popatrz na siebie - wkręciłeś się w te ośmiorniczki - dajesz się
> wodzić za nos tym, którym na tym zależy. A to tylko przedstawienie było.

ale którym tym ? Spisek ? :P

> Trzeba wybierać lokalnie. Najlepiej fachowców. Na pewno nie zadymiarzy.
> Staram się tak głosować. No ale przecież nie sprawdzę na 100%, co danej
> osobie w głowie siedzi.

Cacy, ale co z tego że fachowiec pierwszego sortu, skoro i tak będzie
łapę podnosił jak mu prezes czy przewodnicząca każe (po powrocie z
napieprzanki w TV).

> No widzisz, taki drobiazg. Umykają Ci pozytywy.
> Uśmiechnij się! :)

Co Ty, jeszcze skurcz mnie złapie i tak mi zostanie .... :)

Dębska

207. Data: 2015-11-05 15:18:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 14:29, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z tą Holandią i Belgią to przesadziłes
> :-)

Ale, że co. Nie w Europie są ? :) Nie upieram się, że wśród wyżej
wymienionych nie ma nikogo kto by czegoś za uszami względem arabów nie miał.

Dębska

208. Data: 2015-11-05 15:33:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, że co. Nie w Europie są ? :) Nie upieram się, że wśród wyżej
> wymienionych nie ma nikogo kto by czegoś za uszami względem arabów nie
> miał.

Oba pańśtwa kolonialne. I to z niemałym, kolonialnym dorobkiem.

Jesli chodzi o Sikorskiego- to zdrajca i łajdak

http://niezalezna.pl/32281-drugi-hold-berlinski-siko
rskiego

a tacy nie mówią, ze nienawidza Polski- tylko odwrotnie. No, chyba że
wyczują, że to im doda popularności- wtedy przekonują ogłupionych Polaków,
ze Polskość to nienormalność

--

Chiron

209. Data: 2015-11-05 15:47:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-05 o 15:14, Przemysław Dębski pisze:

> W ostatnim zdaniu piszę o niektórych państwach, które w jakiś pośredni
> sposób itd. A zresztą nie ma problemu, możemy Danię i Szwecję dorzucić
> do wielkie czwórki, a co z resztą ?

Jeszcze Chiron coś dorzucił. ;)

> Moim zdaniem reszta niczego Arabom
> winna nie jest. A jak też wcześniej pisałem, powodów do solidaryzowania
> się żadnych nie widzę.

Ale spójrz na to solidaryzowanie się - chyba nie jest jakieś zbytnie z
naszej strony? Te kraje bardziej na południu (a nie mające "za uszami")
to mają kłopot z racji położenia.

> [...]
> w omawianych sprawach. Czy rzeczowość której tak brak Ci w narodzie,
> jest w moich wypowiedziach na niewystarczającym poziomie by podjąć

Piszesz, że tak źle i tak niedobrze, więc pytam - czy to w ogóle
możliwe, żeby było lepiej w takim razie? Ponarzekać to sobie możemy. Na
naturę ludzką, globalizację itd. (BTW Właśnie się dowiedziałam o tym, że
najlepsi polscy brydżyści oszukiwali w międzynarodowych zawodach i
prawdopodobnie przez większość swojej kariery).

No ale nic to, staram się widzieć też dobre strony.

> Łatwo dajemy się dzielić i na siebie samych napuszczać, więc jesteśmy
> dzieleni i napuszczani. Myślę, że z tym kłócić się nie będziesz.

Nie będę się z tym kłócić. Wydaje mi się wręcz, że pierwsza (tu w tej
dyskusji) na tę naszą słabość zwróciłam uwagę.

> Z tym,
> że Ty raczej widzisz to w ten sposób "se tak robicie, to tak macie".

Absolutnie nie. Raczej: "tak se robimy, to tak se mamy."

> ale którym tym ? Spisek ? :P

Tym cwaniakom, o których pisałeś.

> Cacy, ale co z tego że fachowiec pierwszego sortu, skoro i tak będzie
> łapę podnosił jak mu prezes czy przewodnicząca każe (po powrocie z
> napieprzanki w TV).

Nie wiem. Ale wiem, że jakąś strategię trzeba obrać. ;-P

To czekolady więcej jedz. :)

Ewa

210. Data: 2015-11-05 17:14:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Nov 2015 13:03:44 +0100, niebieski napisał(a):

> Mądrego to miło posłuchać.

Też mam tę przyjemność.

--
XL