Polskie Knajpy

11. Data: 2013-05-24 11:41:52

Temat: Re: Polskie Knajpy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 10:53:14 +0200, Stefan napisał(a):

> W chłodzie dłużej postoi

Skoro tak radzisz, to pewnie z autopsji :-)

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

12. Data: 2013-05-24 13:16:16

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 10:06, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Żenujące!!

13. Data: 2013-05-24 13:21:01

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro tak radzisz, to pewnie z autopsji :-)

kupiłem nową zamrażarkę :))))
pozdr
Stefan

14. Data: 2013-05-24 20:05:09

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 10:06, Stokrotka pisze:

> Najbezpieczniejsza wydaje się puszeczka paszteciku z kajzerką,
> zupka z termosu, soczek w kartoniku, albo śniadaniowy baton, jabłko,
> ewentualnie banan.
:))) pasztecik, pomielone, mechanicznie oddzielane mięso, nie wiadomo z
kiedy i z czego, pomieszane nie wiadomo z czym, z kupą przypraw i soli.
I Ty pitolisz coś o smacznym świeżym jedzeniu?

15. Data: 2013-05-24 21:10:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 13:21:01 +0200, Stefan napisał(a):

> kupiłem nową zamrażarkę :))))
> pozdr
> Stefan

Wszystkiego najlepszego z okazji ślubu ;-P

16. Data: 2013-05-25 12:07:49

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-23 14:47, Stachu Chebel pisze:
> Wątek pokrewny do "Kuchnia Polska". Zapewne niejednokrotnie mieliście
> okazję czytać rozkład jazdy po różnych knajpach. Często i gęsto
> natykam się na coś takiego:
>
> - Kotlet Kasztelański. Co to qrva jest?!
> - Schab po szwajcarsku. Zegarek tam będzie czy co?
> - Kociołek Zagłoby. (???)
> - O polędwicy "po angielsku" rozciapranej jak schabowy pisałem już w
> innym wątku.
>
> Wymyślanie na chama durnych nazw. Równie dobrze można walnąć kloca na
> talerz i pociskać jako TRUFLE JUHASA.
>
> I co ciekawego?! Te idiotyzmy tak na oko dotyczą 90% knajp w PL.

O ile to możliwe - unikać knajp (i to nie tylko polskich) ze wszystkich
sił, i to nie tylko ze względu na idiotyczne nazwy niektórych potraw..

17. Data: 2013-05-25 12:11:11

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 13:16, Stachu Chebel pisze:

> Żenujące!!

Tak, to kropkowanie "u" czy "z". Ktoś tam kiedyś się nudził, no i
wymyślił że prezydent kraju nawet nie może się w tym połapać.

18. Data: 2013-05-25 12:13:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 05:47:23 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> - Kociołek Zagłoby. (???)

Mam! - "(...)Bo fantazja jeszcze jest, a póki fantazja nie zginie, póty i
Rzeczpospolita trwać będzie.(...)"
:-P

19. Data: 2013-05-25 12:21:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> talerz i pociskać jako TRUFLE JUHASA.
>
> I co ciekawego?! Te idiotyzmy tak na oko dotyczą 90% knajp w PL.

Dodam do tego paskudny acz powszechny obecnie zwyczaj "tfurczości"
plastycznej na talerzu - kiedy to otrzymuję na talerzu (widac że)
pieczołowicie umaćkaną czyimiś łapami "kompozycję" plus malownicze zygzaki
lub inne paskudnego kształtu mazaje sosu POD nią. Promuje się taki zwyczaj
zresztą w tv, Okrasa w tym przoduje - i to ma być trendy. No tragedia!
Jedzenie ma być na talerzu czyste, nie maćkane, estetycznie i porządnie
ułożone BEZ UŻYCIA PALUCHÓW, a talerz niczym nie pomazany!!!
Sos podaje się w sosjerce, a troszkę może go być na wierzchu dania, nalane
chochelką, a nie rozmazane pod spodem jakby wyciekło komuś z...
Ble!

20. Data: 2013-05-25 12:49:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 May 2013 12:21:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> pieczołowicie umaćkaną czyimiś łapami "kompozycję" plus malownicze zygzaki
> lub inne paskudnego kształtu mazaje sosu POD nią.

http://tiny.pl/h83j5

Wrrr...
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Czas szparagów...
Bułeczka :-/
Polska Kuchnia
Czy mozna ciasto pierogowe przechowac?