Znowu się strułem .......

1. Data: 2010-08-01 11:05:16

Temat: Znowu się strułem .......
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam pecha
Fakty
Obiad odgrzewany sznycel
KOlacja Placek z serem 3 kawałki
potem jeszcze bułeczka i herbata
i jeszcze jedna herbata i co
godzina 2:30
niedobrze brzuch jak bania wysadzony
wymioty dość dużo sama słodka wydzielina ( placek z herbatą )
w czasie wymiotów straszny ból w klatce piersiowej do kończyn nusiałem
mięśnie pona pinać
do rano niedobrze odbijanie
czuje się słaby trochę spocony
pije o 8:00 bardzo ciepła herbatę
pije nospe
teraz normlanie jem obiad
czuje sie wypluty i słaby
oczywiście do lekarza nie idę
Co wy na to

2. Data: 2010-08-03 11:59:55

Temat: Re: Znowu się strułem .......
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Co wy na to
Cieszymy się razem z Tobą

3. Data: 2010-08-03 18:01:29

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO <s...@a...unknown.hehe> napisał(a):

> Cieszymy się razem z Tobą

Ja się cieszę z czego ?

4. Data: 2010-08-03 20:16:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy to "znowu" ?

> pije nospe
Po co ?
(nie jestem medykiem).

> teraz normlanie jem obiad
> czuje sie wypluty i słaby
> oczywiście do lekarza nie idę
> Co wy na to
Rozumiem cię.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2010-10-03 15:04:29

Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam pecha

Pytam prawie nie na temat, ale ciekawość mn ie zżera. Wymieniłeś
jadłospis...Ale czy cały? A jakieś paluszki? A chrupki? A chipsy, a wafelki,
a orzeszki? a wiele herbatek ziołowych na raz? A tak ogólnie, to pijesz
alkohol, kawa,herbata [teina] i palisz?

Palik

6. Data: 2010-10-03 18:36:42

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Palik <p...@T...pl> napisał(a):

> [...]
> a orzeszki? a wiele herbatek ziołowych na raz? A tak ogólnie, to pijesz

Z tego co piszesz to tylko piję herbatę i to Sage

7. Data: 2010-10-17 12:08:51

Temat: Pomidor
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zjadłem pomidora
i zaraz po zjedzeniu poczułem sie źle tak zwane ściskanie w żołądku
Wieczorem trochę było lepiej
zjadłem weka z masłem
i po godzinie zrobiło mi strasznie nie dobrze
wymiotowałem dość mocno raz około 15 minut
potem wypiłem 2 no spy i sirimarol oczywiście dużo piłem
dużo piłem
meczyłem się do jakiejś 5
potem zasnąłem
rano wstałem i czuje się bardzo dobrze nic mi nie jest zjadłem normalny obiad
oczywiscie byłą konsultacja z lekarzem

8. Data: 2010-10-17 12:47:21

Temat: Re: Pomidor
Od: oliwa <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 14:08, "Jacek Buda" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
> potem zasnąłem
> rano wstałem i czuje się bardzo dobrze nic mi nie jest  zjadłem normalny obiad

:) braaaaaaaavoooooooooooooo
pokonales tak potworna chorobę, to cud
kce my jeszcze!!!...kce my jeszcze!!! :D

9. Data: 2010-10-17 12:50:35

Od: oliwa <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem zasnąłem
> rano wstałem i czuje się bardzo dobrze nic mi nie jest  zjadłem normalny obiad

Jacku, mam pytanka.
Jak czesto myjesz ręce?
Czy myjesz je po wyjściu z toalety - ZAWSZE?
:)

10. Data: 2010-10-17 17:51:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> meczyłem się do jakiejś 5
> potem zasnąłem
> rano wstałem i czuje się bardzo dobrze nic mi nie jest zjadłem normalny
I co ci ten medyk poradził?

Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze
Czy leki ACEI podwyższają ARO
Powiększone węzły przez ósemkę?
Ból nogi, od biodra po stopę
porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)