Re: Pomidory mnie za?amuj?

Data: 2013-07-17 21:34:40
Temat: Re: Pomidory mnie za?amuj?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 17 Jul 2013 21:11:19 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
ywnik/38919-ochrona-pomidorow-w-gruncie-i-pod-oslona
mi

> Mam z grubsza podobne podejście.
> Ponieważ sam wyhodowuję sadzonki pomidorów robię ich dużo
> i sadzę 120-150 krzaczków. Wychodząc z założenia, że część nie da tak
> bogatego plonu jak by mogła przy solidnej chemii.
>
> Ale kiedy dzisiaj zobaczyłem że praktycznie wszystkie są dopadnięte
> przez zarazę, to nic mi nie da ta duża ilość krzaków.
> A więc liczebnością nasadzenia nie osiągnie się sukcesu :(

Widocznie u mnie jakaś oaza jest - tej zarazy jakoś mniej, na razie to
nawet wcale nie widzę no ale na pewno się pojawi, na jednym pomidorze
(owocu) była szara pleśń więc szybko zerwałam i wyrzuciłam, na dwóch
krzakach papryki była mszyca - trochę zniszczyłam mechanicznie
(potraktowałam wodnym natryskiem z dyszy), a resztę zeżarły czerwoniutkie
biedronki, które się pojawiły nagle nie wiadomo skąd.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,