Pomniki

21. Data: 2018-07-31 20:09:10

Temat: Re: Pomniki
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-31 20:01, XL wrote:

> No - Twoj idol Lenin już nigdzie nie stoi.

Ale, przed Marksem, cala Europa kleczy :)))

http://niezalezna.pl/224417-niebywale-juncker-wychwa
lal-marksa-w-jednej-z-najstarszych-bazylik-w-europie

22. Data: 2018-07-31 20:15:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Ale, przed Marksem, cala Europa kleczy :)))
>
> http://niezalezna.pl/224417-niebywale-juncker-wychwa
lal-marksa-w-jednej-z-najstarszych-bazylik-w-europie

Lewacki pijaczyna.

--
XL

23. Data: 2018-07-31 20:49:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-31 14:31, Trybun wrote:
> na zasadzie - "teraz q*wa ja/my", bo kolejny władyka ze swoją zgrają
> dorwał się do koryta i robi z krajem co mu tylko się podoba.

Nie jest to takie oczywiste.
Zwykle jest tak, ze to co sie dzieje dzisiaj, ustalone bylo juz pare lat
wczesniej.

Pomniki, raczej, maja sluzyc jako rekwizyty dla cybernetyki spolecznej.
np: sluza do okreslania progow pobydliwosci na bodziec.

24. Data: 2018-07-31 20:56:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-31 20:15, XL wrote:

lal-marksa-w-jednej-z-najstarszych-bazylik-w-europie

> Lewacki pijaczyna.

Ale, w jak pieknych okolicznosciach 'przyrody'?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Trewir#/media/File:Tri
er_Porta_Nigra_BW_1.JPG
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trewir#/media/File:Roe
merbruecke_Trier_2.jpg
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trewir#/media/File:Tri
er_Kaiserthermen_BW_1.JPG

IMHO:to sa prawdziwe pomniki

25. Data: 2018-08-01 08:53:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

lal-marksa-w-jednej-z-najstarszych-bazylik-w-europie

> Ale, w jak pieknych okolicznosciach 'przyrody'?

> [...]

To pomniki architektury/kultury.
Są też pomniki przyrody.
A tu rozmawiamy o pomnikach idoli.

--
XL

26. Data: 2018-08-01 18:55:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-08-01 08:53, XL wrote:

lal-marksa-w-jednej-z-najstarszych-bazylik-w-europie

> [...]

Tu pomnik idola, ale, z tylu. :)
http://thepeoplescube.com/peoples-blog/sometimes-a-k
arl-marx-is-only-a-karl-marx-t3614.html

27. Data: 2018-08-01 21:34:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL

28. Data: 2018-08-02 08:44:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-31 o 19:59, XL pisze:

> Ja też nie potrafię - jednakże nie wolno ignorować rynsztoka, za ktorym się
> opowiadasz podając w wątpliwość sens tworzenia pomników.
> https://www.google.pl/amp/s/www.fakt.pl/wydarzenia/p
olityka/cejrowski-oni-oszczali-krzyz-gasili-moczem-z
nicze/8j295v2.amp

Ignorować takie typki jak p. Cejrowski. Zupełnie nie rozumiem takich
ludzi jak wyżej wymieniony, czy ten co to upubliczniał parodiowanie
Papieża przez Siwca. Co oni chcą przez to osiągnąć?

29. Data: 2018-08-02 08:45:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-31 o 20:49, Ilona pisze:

> [...]
>
> Pomniki, raczej, maja sluzyc jako rekwizyty dla cybernetyki
> spolecznej. np: sluza do okreslania progow pobydliwosci na bodziec.

I z pewnością jest reakcją na wcześniejsze zagrania władców. Obecne
władze zdają sobie sprawę że wiecznie przy korycie się nie utrzymają,
tak że wcześniej czy później postumenty ich idoli będą burzone. Stąd i
ich ilość, działają masowo na zasadzie obrzucania wszystkiego błotem,
wszystkiego nie da się  od razu zmyć. Jakie to prymitywne...

Ja bym to nazwał po staremu - goebbelszczyzna w najczystszej postaci i
pomnikomania jest tylko jednym z elementów. Jestem przekonany że gdyby
nie współczesne środki masowego przekazu to obecne władze byłyby już po
wydaniu edyktu palenia niewygodnych książek.

30. Data: 2018-08-02 08:55:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

olityka/cejrowski-oni-oszczali-krzyz-gasili-moczem-z
nicze/8j295v2.amp

> Ignorować takie typki jak p. Cejrowski.

Nie będziesz wyznaczał nikomu, co ma ignorować, a co dopuszczać do
świadomości - takie rzeczy to za komuny. Cejrowski mówi prawdę. Warszawiacy
widzieli, co robiono z Krzyżem Smoleńskim. Policja i Straż Miejska nie
reagowała - mieli zabronione. :-\
A rynsztok to nie Cejrowski, tylko ci, o których pisze PRAWDĘ. Bo szczali.

> Zupełnie nie rozumiem takich
> ludzi jak wyżej wymieniony, czy ten co to upubliczniał parodiowanie
> Papieża przez Siwca. Co oni chcą przez to osiągnąć?

Przekaz. Ich przekaz jest potrzebny, bo nie każdy widział. Wszyscy Polacy
powinni wiedzieć o tych sprawach.

--
XL

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.