Re: Pomocy!

Data: 2004-01-21 20:10:15
Temat: Re: Pomocy!
Od: "Pati" <p...@o...pl>

Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bum567$4v1$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> Witam wszystkich Grupowiczów!!!!!
> Chciałabym Was prosić o pomoc!!
> Mam ojca poważnie chorego na serce, jedyną szansą dla niego jest operacja
> Zabrzu lub Katowicach. Inaczej lekarze dają mu 2 miesiące życia:(. Jeżeli
> ktoś z Was ma namiary na prywatny gabinet Profesora Bochenka lub
> jakeikolwiek informacje dotyczące dostania się dfo tych szpitali, będę
> bardzo wdzięczna. Liczy się każdy dzień!!Pomóżcie Pozdrawiam
> gg 3767719
> tel 603069398
> Patrycja

Dżizas, 6h temu podano Ci wszystkie możliwe namiary, adresy, telefony na
pl.sci.medycyna. Można wiedzieć, w jakim celu jeszcze więc zaśmiecasz tę
grupę?

JoP

Witam!
Przepraszam za "zaśmiecanie"i Zyczę Ci żeby nikt z Twojej najbliższej
rodziny nie cierpiał tak jak mój ojciec, a TY żebyś nie musiała przeżywać
tego co ja. Pozdrowionka dla wrażliwej Jolanty Pers!!!