Re: Pomocy !!! Jak zrobic twarożek z pieprzem?

Data: 2004-12-17 19:15:51
Temat: Re: Pomocy !!! Jak zrobic twarożek z pieprzem?
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl>

On Fri, 17 Dec 2004 16:58:18 +0100, Urszula wrote:

> Witam!
>
> Troche googlowalam ale nic nie znalazlam
>
> Mam bialy ser - smietankowy drobno mielony mam pieprz nie wiem jakie
> proporcje i co moze jeszcze dodac.
>
> A taka mam ochote na ten twarozek
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
>
> Ursula

hmm, na chłopski rozum zmielić trochę pieprzu do twarogu, wymieszać i
spróbować. Jak mało pikantny to zmielić jeszcze i tak dalej do
otrzymania zadowalających rezultatów. Co do innych dodatków to kwestia
smaku: czosnek, cebulka, szczypiorek, zioła (tymianek, rozmaryn). Co kto
lubi. Dosolić do smaku i gotowe.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"