Pomocy....pytanko do ginekologa!

1. Data: 2002-01-04 17:47:29

Temat: Pomocy....pytanko do ginekologa!
Od: "KASIA" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Bedac dzisiaj na rutynowej kontroli u ginekologa, lekarz stwierdzil ze moj
jajnik jest nieco powiekszony.Wykonal USG mowiac ze prawdopodobnie mam na
jajniku niewielka TORBIEL.Prosze powiedzcie mi co to takiego czy mam sie
bac?Ledwo zyje z niepewnosci.....
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2002-01-04 17:47:49

Temat: Re: Pomocy....pytanko do ginekologa!
Od: "Peter Riley" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości

> jajniku niewielka TORBIEL.Prosze powiedzcie mi co to takiego czy mam sie
> bac?Ledwo zyje z niepewnosci.....

Nie prosciej bylo spytac sie lekarza?

3. Data: 2002-01-04 17:54:45

Od: "KASIA" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc Peter bardzo mi pomogles!

4. Data: 2002-01-04 18:00:06

Od: "Peter Riley" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za pomoc Peter bardzo mi pomogles!

Pomoglem, bo na drugi raz spytasz.
Tu masz cos o torbielach
http://www.proszynski.pl/czasopisma/poradnikdomowy/a
rch_text/200112-02.html
Jest tez nizej watek "torbiel na janiku".

5. Data: 2002-01-04 18:29:32

Od: "KASIA" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Dziekii ale wlasnie to czytalam przed twoim postem .Nie zapytalam lekarza
gdyz jak uslyszalam o tej torbieli to wszystko inne wylecialo mi z glowy.
Kasia

6. Data: 2002-01-04 18:38:26

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości

Kasiu, nie martw sie. Kazda dziweczynka dochodzi do takiego momentu, ze raz
na miesiac wytwarza jej sie torbielka na jajniku. Raz na jednym, innym razem
na drugim. Od czasu do czasu torbielka taka nie peknie, jeno ciut podrosnie
i trwa. I nic sie nie dzieje. U bardzo niewielu posiadaczek takich torbielek
moze sie z tego wylonic cos niedobrego, zazwyczaj jest to niegrozne. A
ginekolog - swinia i cham.
T.

7. Data: 2002-01-04 21:05:12

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jajniku niewielka TORBIEL.Prosze powiedzcie mi co to takiego czy mam sie

Torbiel jest wynikiem zakłócenia równowagi hormonalnej, może wystąpić gdy
pęcherzyk Graafa zamiast pękać, rośnie i gromadzi płyn.
Małe torbiele jajnika nie powodują szczególnie dokuczliwych dolegliwości,
często same znikają, a pacjentka nawet nie wie, że na nie cierpiała.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

8. Data: 2002-01-04 21:13:16

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał:
> [...]
> jajniku niewielka TORBIEL.Prosze powiedzcie mi co to takiego czy mam sie

Szkoda, ze Ci nie wyjasnil dokladnie,
ale niestety czasami tak bywa.
Znajoma 24 letnia dziewczyna poszla do ginekologa,
poniewaz odczuwala bole w podbrzuszu i spoznial jej sie okres.
Lekarz po USG nagadal jej, ze nigdy nie bedzie mogla miec dzieci
i wiele innych rzeczy, m.in., ze ma bardzo powazny stan zapalny.
Dziewucha sie totalnie podlamala (jej matka ma usunieta macice)
Tydzien pozniej poszla do innego i co sie okazalo...
"Jest pani w ciazy" - stwierdzil ginekolog.
W marcu moja znajoma zostanie szczesliwa mama...
W zwiazku z tym, proponuje Tobie konsultacje z innym
ginekologiem, ktory poswieci Ci wystarczajaco duzo czasu.

Virge

9. Data: 2002-01-07 11:26:55

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Małe torbiele jajnika nie powodują szczególnie dokuczliwych dolegliwości,
> często same znikają, a pacjentka nawet nie wie, że na nie cierpiała.

Tylko co zrobić, kiedy ginekolog twierdzi, że to nie powinno boleć, chociaż
widzi, że jak naciska, to podskakuję.

Asmira

10. Data: 2002-01-07 13:13:23

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tylko co zrobić, kiedy ginekolog twierdzi, że to nie powinno boleć,
chociaż
> widzi, że jak naciska, to podskakuję.

Moża Twoja torbiel zamaiat znikać , dalej rośnie. Osoba szczupła zauważa
wówczas powiększenie się obwodu brzucha, mogą również wystąpić zaburzenia
cyklu miesiączkowego. Udaj sie jeszcze raz do lekarza ponieważ może Ci
grozić ucisk torbieli na pęcherz i główne naczynia krwionośne (o ile Twoja
torbiel faktycznie rośnie). W sporadycznych wypadkach szupuła torbieli może
się skręcić, wywołując ostry ból brzucha. Myślę, że następna wizyta u
lekarza rozwieje Twoje wątpliwości.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

osteoporoza
Przesuszona sluzowka nosa
Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !
prośba
zespol rino czy jakos tak